CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 May, 2009

AKU PERCAYA pada 10 perkara nih

AKU PERCAYA......

1. sampai satu tahap aku takmo belanja duit aku walau sesen pun sebab aku nak belanja duit laki aku jek....ihiks

2. aku akan sampai ke destinasi2 yg ingin aku pergi mungkin tak lama lagi or lama lagi tapi aku mesti sampai ...insya'allah...

3. aku percaya....kengkawan adalah seperti BRA...
SILA BACA SENDIRI
4. bahawa aku juga akan kurus seperti sedia kala masa zaman aku anak dara dulu....sayang berenti golek golek gelak atas lantai tu kang SAWAN BARU TAU!!!!!!
5. aku akan jadi jutawan tak lama lagi...kalau laki aku bank in duit dalam bank aku tipa2 bulan 100k so dalam masa 10 bulan for sure laaa aku jadik JUTAWAN kan? sayang sila bank in dengan segera uhuks uhuks ....batuk nih....
6. aku akan kekal cun dan sweet cam sekarang walaupun aku berusia 70 tahun...caya tak? eeee aku percaya sangat.... fuh baca doa sat ....kedut pegi kedut pegi jgn datang dekat aku.... kalau kau mau kedutkan sesiapa sila kedutkan muka LAKI aku (sila baca ala ala pantun 4 kerat)
7. aku tak akan pakai gigi palsu ...sebab aku takut dan phobia aku tertelan gigi tu CAMNO? so no gula gula for me...dan selalu laaaa kumur-kumur mengunakan LISTERINE
8. aku akan rajin juga kemas rumah akhirnya...cuma aku tak tau bila itu angin kemas rumah akan tiba....fuhhhhhhh RAJIN LAAA LINA RAJIN LAAAAA..... biar FADZ tambah sayang ....
9. anak anak akan membesar jadi org yg berjaya dan akan memberi aku duit elaun sebulan 2k sorang...jadilah boleh mama ENJOY ngan papa fuhhhhhh......
dan last but not least....
10. aku mesti jadi mak mertua yg baik tak nak laaa ala ala mak mertua KASIM SELAMAT dan mesti aku nenek yg supan giler....lagi sofistikated uhukss uhuksss asik batuk jek taip mende yg memuji diri sendiri kenapa eh?.....
yes i believe it will happen....INSYA'ALLAH....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP