CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 May, 2009

explorasi jjcm-part 3

suasana pagi di danok rileks jek kalau malam huh!



stay di hotel oscar..best hotel ni next time boleh check in lagi....

so hubby got appointment kat alor setar around 3 ooooo sempat lagi singgah di free duty beli stuffs huhuhuhuhuhu
yeeeeehhhh dapat beli ni...sebenarnya bukan apa kesian tengok vision yg aku dapat free tu cam sunyi jek takde adik beradik so beli laaa adik beradik kat dia uhukssss....
hehehehehehehehe balik sampai rumah hubby kata.... i kena gi danok nih ada meeting esok pagi so takpelah ...suddenly dia kata u nak ikut tak? jom laaaaa tapi kena ponteng keje laa esok... hik hik hik ...ye terus prepare dan ikut....jgn tak ikut.... so next morning after meeting sume hubby ada another meeting di alor setar tapi dia kata sempat singgah di free duty beli chocs and what not laaaa... pehtu aku singgah belah atas...bila lama aku dok belek visions ni hubby tanya u nak mana satu ambiklah....yeehhhhhhh suka nya aku terus beli yg sama macam type aku ada kat rumah tuh...eee dia dah ada kawan so dia tak sunyi lagi ....
hotel oscar tempat aku menginap ni menyediakan 2 jenis bilik ... rega murah giler yg deluxe 75.00 dan yg standard 65.00 actually bilik dia sama jek cuma difference is yg deluxe ada bathtub dan yg 65.00 ada shower saja...ihiks tapi yg best nya bilik dia ada 2 ch blue fuiyooo tak tengok pun sebab dia ada tv1,tv2,tv3 dan ntv7 yg agak blur...aku bawa novel so sementara tunggu fadz aku layan laa baca novel aku tuh....
di tingkat 2 hotel ni ada erotic lounge and karaoke...uuuuuu teruja nak pegi tapi takut so duduk diam diam jek dalam bilik hotel....tingkat 3 ada massage parlours uuuuu tak pi gak takde geng laaa kalau ada geng harus aku ronda ronda depan tu ada mcm2 kedai...
makan belah sini mmg sedap...mahal sikit dari hatyai aku rasa... tapi sedap...tak ambik pun gambar lunch sebab aku kebulur terus ngap jek uhuksss....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP