CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 May, 2009

Explorasi jjcm yg frust - part 2

explorasi jjcm berakhir dgn groceries shopping di tesco extra seberang perai.....me n tesco takleh di pisahkan ahahahahahahahaha

nasi ayam kat food court - beli yg drumstick punya kena 4.60 okaylah tu sedap boleh tahan
master fadz demam tapi makan ABC sedap abc dia everything's in tapi dia tumpang nasi ayam aku gak!!!!!
muka control cun siol layan mamat sorang tu shopping siap remind dia u punya closet dah penuh sayang tak muat dia wat derk jek boleh beli 3 helai shirt gak tuh....

pilih bang jgn tak pilih...abg suka saya pun suka ihikssss...tengah fikir nak bodek apa nih tengok guess bag kat bawah ada 40% off nih

inilah kedai gunting rambut yg aku suka pegi...minah ni expert nanti dia kata takpe i gunting sesuai muka ahaks tapi cuti laaa plak damn.........
huh patah balik laaaa ke prai mall sebab aku nak gunting rambut
Adoi after parking jek berlari laaa aku nak gi jumpa cindy nak gunting rambut sekali kedai dia tutup daaaaaaaaaa....hampeh sehampeh hampehnya...cis cis cis...so instead layan fadz shopping then dia kata u nak beli apa...aku kata nak handbag...dia kata handbag lagi? angguk angguk so dia kata jom....sekali dia kata ambik mana suka...tapi terus terang cakap tak tau napa...takde yg berkenan.....hish fadz ni jampi serapah apa aku tengok sume cam tak sesuai dan tak menarik perhatian aku.....so aku kata takde yg berkenan laaaa...aku tengok fadz urut dada siap angkat tangan kata '''SYUKUR ALHAMDULLILAH" oooo tak ikhlas ke nak belikan? huhuhuhuhuhu takpe laaaa nanti pegi yg kat sunway carnival punya butik yg tu sume aku BERKENAN ahaks tunggu.... hingga next shopping session

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP