CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 May, 2009

foods yg masak sendiri di rumah


tengoklah anak bertuah ni makan ikut stail papa makan dalam dulang sambil tengok tv

buah honey dew yg dimakan lepas makan nasi lauk tomyam

hari ni malas so masak tomyam jek penat jalan satu hari .... complete meal apa tomyam ni campur ayam, sotong, udang, brokoli dan macam macam lagi pergggh sedap tul aku masak ceh puji diri sendiri laaa plak tak tau malu toi laaa lina ni...ihiksss

kari sotong yg fantastic huhuhuhu sendiri masak sendiri puji makan tambah siol

aha kalau korang nak tau nilah nasi kegemaran famili kami iaitu nasi daging...aku pun first time makan nasi daging ni masa aku pindah duduk belah kedah nih...late m.i.l aku masak perggggh sedap tul dia masak mmg takleh celen i try to emulate what she has cooked but alas i failed to satisfy my hubby's taste bud ...still trying to find the formula but as long as my kids sume makan 3 or 4 pinggan sorang everytime i masak so okaylah tu ...mungkin betul juga air tangan ibu tak sama kan kan kan?

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP