CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

09 May, 2009

Hate saying bye bye


Aku rasa kan perkataan yg paling aku tak suka dalam dunia ni ialah bye ..... even for a short while aku mencik sangat selalu kalau aku dan hubby have to part even for a little while kita org akan say bye bye to each other several times ngan hug lagi ngan kiss lagi sampai my youngest had to separate us and says...udahlah tuh naik nyampah adik tengok hahahahahahhaha hampeh tul minah kecik ni dia selalu jeles kalau tengok affection between me and her dad kadang dia boleh kata aku meluat laa tengok mama n papa ni tah hapa hapa....sometimes even kalau gaduh pun kalau hubby kena gi o/s kena senyum gak becoz dia kena tengok aku senyum baru dia boleh start hari dia...nak tido malam pun camtu...sometimes aku rasa aku terlalu sayang kat hubby sampai aku rasa kalau boleh aku nak kepit jek ngan dia siang malam pagi petang org kata 24/7 tapi apakan daya tuntutan hidup memerlukan kita mencari nafkah untuk menyara kehidupan kita hari hari...alangkah bestnya kalau ada duit juta juta don't have to work you can just pay people to work for you kan kan kan cita cita aku ngan hubby had enough money travel all over the world then if anybody calls us boleh jawab camni " ooooo i ada tengah breakfast kat PARIS" or " i tengah hiking kat SWISS nak main ski" hahahahahahhahahaha yup kawan kawan this i never look upon as angan angan or mimpi but cita cita antara 100 things i must do before i die laaaa ...
cita pasal gaduh do u know me n hubby kalau selisih faham never ever more than 1/2 n hour? kita org cannot bear the silence since we love talking so much to each other so kalau aku rasa aku yg start off and being wrong about it aku akan cepat cepat kata sorry and vice versa laaaaa sometimes aku saja laaa wat wat merajuk lebih sikit habis habis laki aku dia hug kuat kuat sambil kata u maafkan i kalau tak i tak lepas...awwwwwwww camna takleh forgive ke camtu? hehehehehehehehe kadang kadang yg aku angin marah kat anak ngan aku sekali terpalit kemarahan tu sungguh menyakitkan hati ....

2 doa saya sentiasa cun huuu:

umiyumi

wahh mmg loving couple betui la kak ina dan hubby ni kan. harap2 impian tu tercapai.. insyaallah.. dan bila dah nak ke swiss ke paris ke jgn lupa ole2 utk umi tauuu

lina

kui kui kui takut masa tu kan umi ko pun dah sampai pi sendiri hahahahahahahahahhaha

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP