CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 May, 2009

lunch with hubby and suraya

sepah giler rumah ihiks
biskut cinnamon ni mmg aku suka sedap wooooo
roti kering ni cicah air kopi beh ooooooo
ayam goreng yg diratah begitu saja beh oooooooo
asam boi? beh ooo ini asam boi
fadz semalam makan kerabu togey dan udang campur sayur karot dan apa lagi tah....
aku makan kangkung (takleh aa my fav nih), sambal belacan mesti ada dan cencaru belah belakang sedap ooooo
suraya makan simple sayur dan ikan selar goreng jek

ihiksss apa ni gi lunch ngan hubby pun nak cite ke peduli aaaaa suka ati aku laaa ahaks so semalam hari rabu selalunya su takde kelas kafa petang so dia balik kul 12.45 pm and then aku sound kat hubby hari ni asst aku tak balik lunch sebab dia dah tapau so aku ingat aku laa nak gi lunch around 1 so dia kata ok u standby i'll come and pick u up so pukul 1 aku pun kuar then tunggu dia datang ambik then ambik su kat sekolah (muka masam sebab kena tunggu around 20 min kakakakakakakaka) terus gi sungai petani makan so seperti biasalah makan kat gerai makan di pasar basah sungai petani tuh tapi kan ..... semalam takut kena sound kan .... asik makan ayam jek kan.... so aku terus ambik lauk cencaru belah belakang... tapikan ..... masa nak balik kan... aku kata kat hubby takpe laa i bayar duit kita makan eh aku ter ... ter tau ... tertapau gak ayam goreng seketul sebab ayam goreng kedai kak rosnah ni mmg sedap giler so jgn salahkan aku bila aku ambik ayam tu terus letak dalam handbag guess aku ahaks...dan bag aku bau ayam goreng siol so balik tu nak cover kan aku singgah kat kedai yg jual mcm2 mende kunyah dan beli 3 mende favorite aku iaitu
1. biskut cinnamon - i like very much
2. asam boi - boi pun ada asam? patutlah boi selalu masam wakakakakakaka
3. roti kering- roti ni dia wat camna eh tapi aku mmg suka cicah ngan air macam 2 pun sodap

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP