CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 May, 2009

MOTHER'S DAY CELEB? Hik hik hik

air durian belanda dan guava kesukaan fadz dan su
su dan aku makan sizzling laa cam biasa si kecik ni apa aku suka dia pun suka gak
fadz makan mi rebus pak ngah sg dua -- sedap gak mi rebus nih--pedas giler sampai tersedak makan
suasana di food court tesco seberang jaya --bersih dan comfortable
tesco extra seberang jaya used to be makro pehtu tesco take over-extensive redo
eee cousin dua org ni borak tak sedar tapi tengoklah body language sama jek
aku dan anak anak posing depan rumah makndak di pajak song
tingkap rumah stail lama tapi sayang bahagian atas depa jarang guna selepas depa wat bahagian bawah rumah--aku suka tingkat stail kampung camni
tanam mcm2 rajin sungguh makndak fadz
org dok borak aku capture gambar tapi time ni siyes laa cakap aku terlelap dua tiga kali
su ...
anak handsome aku
laki aku
aku laaaa
on d way cuaca mendung sekejap panas sekejap nasib baik tak hujan

Okie dokie... i'm fine although a bit irritated but fine... bukan apa semalam kan mother's day? so ingat hubby nak wat celeb ke mende ke sebab last year dia blanja aku makan kat SR so ingat this year lagi special ke hapa..huh tak wish pun mother's day kat aku senyap jek pehtu kul 2.00 gi rumah pakndak dia kat pajak song sebab ada kenduri doa selamat dan tahlil sebab sarah balik lambat so semalam kami pegi berempat jek...si fadz taulah kalau dah jumpa famili dan sanak sedara yg dah lama tak jumpa cite tak abis abis aku ni sampai terlelap punya boring tapi semalam lauk kenduri best giler sebab depa wat everything fishy hehehehehehe ikan selar goreng garing2 then sambal petai udang, tomyam campur, sambil belacan (pergggghhhh sedap tul sambal dia), bawal goreng sambal (ek eleh kat rumah aku pun lauk nih gak), ulam ulam dan yg paling sedap daging masak hapa aku tak tau tapi mmg sedap giler daging nih nanti next time nak tanya makndak resepi semalam tak sempat tanya...
balik dari rumah makndak singgah rumah makngah adoi sangkut lagi kat sana borak kena lak cousin fadz dengar dia ada kat rumah pakat mai plak lagi sangkut hehehehehehehe pehtu on d way balik fadz singgah tesco seberang jaya then lepas shopping groceries barulah masa time makan aku tanya fadz ' Sayang u tak wish happy mader's day ke kat i?' (punyalah tak malu) dia surprise kata eh? laaaa happy mader's day kat u eh...cis camtu jek? koekkkkk tuih laaa kat u hampeh apa aku ni mak yg tak bagus ke untuk anak anak u? huh...nanti ko father's day aku wat derk jek( dendam nih....) tapi ingat plak dia bagi aku beli handbag tu kan ahaks...

hari ni besday sarah ...lupa nak wish kat dia pagi tadi heheheheehehe lusa plak besday faiz ...so selalunya double celebs kita celeb on 12 so fair n square tak tau nak celeb apa n di mana esok tengah fikir....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP