CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 May, 2009

nana cousin fadz nikah



Minta izin nak nikah dan sign contract kikikikikiki tetiba teringat time aku sign contract dulu... rasa terharu...

su dan pengantin...notis baju su dah tukar? ihiks...bukan apa kita org balik rumah jap solat mandi sume sebab lambat lagi sekali member ingat tak pi dah...papa siap terus panggil time ni sarah takmo pi dah...

Su at the beginning masa datang tengahari...ni bapa pengantin pun tak tukar baju lagi


So on 23/5/2009 ari tu sahlah kazen fadz yg nama nana tu kawin ngan pak brahim huhuhu kenduri nya akan di adakan pada 6/6/2009.... so aku sampai lambat sebab takde apa sebenarnya dan bos request aku ke ofis jap...so famili aku dah pi dulu depa dah makan tengahari sebab rasa bersalah aku tolonglah basuh pinggan ihiks.... petang tu balik sat mandi and solat then datang balik.... nana ni kazen fadz anak maklang dia...maklang ni adik pada late m.i.l aku ... satu2 nya makcik fadz yg tinggal di bedong dekat ngan kami....even kami pun dah anggap maklang ni sebagai penganti mak fadz yg takde...then depa pun ada apa hal totally depend kat my hubby and vice versa laaa cite dia.... tapi maklang ni mmg baik dan yg paling best dia pandai masak ... and yg penting tak kedekut resepi...watever u tanya siap cite nak masak apa tanya jek...ihiks tapi takleh pegi rumah dia kerap sangat sebab kalau dapat berborak....siap laaaa 4-5 jam stuck kat rumah dia dan selalunya kalau bagitau anak2 nak pi rumah toklang depa surrender takmo ikut hiks....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP