CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

04 May, 2009

SUNDAY ACTIVITIES 3/5/2009

kerang bakar tak sedap tapi licin jgn membazir
bihun hailam perasa sotong basuh tak bersih aka sotong lama tak sedap siol
mi goreng yg manis? camna masak manis?
kueytiaw goreng pun manis :p
mi bandung perasa belacan dan masin
suasana tepi laut angin kuat
sarah muka berminyak
faiz muka berjerawat hahahahahahahahaha
suraya marah sebab apa tak tau oooo dia tak puashati sebab tak dapat beli patrick :p
pilih bang jgn tak pilih abang handsome banyak duit hahahahahahhaa
mama faiz nak boxer doraemon boleh? boleh faiz ambik jek nanti papa bayar no worries
papa pilih jangan tak pilih
posing dulu apahal pun beli kemudian
mama beli brooch jek sebab takde yg berkenan
kat taman ular

zon tedung selar ni korang takleh duduk dekat sangkar dia sebab boleh sembur laa apa
ingat nak posing dua org sekali last minit budak depan tu interframe nyampah tul
entrance fee adult 4.00 kanak kanak 1.00 tapi tempat dia tak berjaga dan a bit rundown really
tak tau apa masaalah dia duduk dalam pot nih
kat entrance nak masuk
posing jap dik napa muka camtu?
papa
depan mahkamah tinggi kangar opposite kedai makan tuh

lauk sempoi giler tapi mmg sedap
nasi tambah lagi satu eh..papa oder gulai kari ayam, limpa dan ayam goreng
ayam goreng seketul jek babe? napa......
kedai nasi kandar yg korang kena cuba
on d way
sian mamat ni bila laa aku nak beli navigator kat dia tak sudah2 ngan map dia
jalan sunyi
suka dapat gi jalan budak mulut celupar nih
tak sudah sudah ngan tudung yg senget
bekfast untuk papa nasi goreng dan davidoff satu mug besar
ini bekfast aku-coffee mix 3 in 1 from gold choice
ok mug besar oyen dan yg tinggi tu fadz punya yg kecik cekonit tengah tu aku punya
jauh kan beza dia? satu hari dia minum few of this mugs kalau dia ada kat rumah kadang aku geram aku bancuh satu jug
coffee davidoff nih selalu beli kat bukit kayu hitam punya free duty dulu 18.00 plus jek dah naik harga jadi 20 ++

ahaksssss seperti yg diduga oleh cik su kita hahahahahaha mama n papa bangun lewat mama bangun kul 10.30 ehem ehem (sebab tak solat kan cuti) so tak sedar diri laaa papa tu mmg kuat tido dia lagi teruks bangun kul 11 ahahahahahahahahahaha turun bawah bengang jek muka 3 org tu pehtu tanya laaaaaa korang tak siap lagi ke? cepat cepat mama masak bekfast lepas tu kita terus kuar rumah ni mama tak tunggu laaa sapa lambat ....
1.so bekfast tengok ada nasi semalam aku terus wat nasi goreng udang yg sempoi giler
2.prepare bekfast for fadz -dia minum coffee davidoff sahaja yg mmg sedap giler satu botol tu tak sampai sebulan....pehtu korang tengok dia sekali minum dia punya mug jenis besar punya tau cuba korang compare ngan mug biasa boleh kata sekali ganda laaaa besar dia
3. tengah aku layan tengok busana kat tv9 tetiba fadz turun dah siap mandi dan pakai baju dan siap makan bekfast lagi
4.aku kelam kabut sebab tak mandi hapa lagi terus naik atas siap - jeng jeng jeng tengok2 dalam masa 15 minit aku dah siap(punyalah nak berjalan)
5. naik keta fadz tanya nak gi mana? aku kata ikut suka u...surprise us....
6. mcm biasa benti singgah makan lunch laa plak di bandar kangar dekat restoran nasi kandar nih restoran dia bertentangan dengan mahkamah tinggi kangar so korang kena try eventhough lauk dia sempoi giler tapi kuah dia pergggghhhhh takleh ingat beb sedap tul...
7. meneruskan perjalanan rupa2 nya papa bawa gi taman ular .... lama gak duduk kat situ sebab papa insist nak baca every details about every ular yg ada kat situ...ada sikit ngeri sebab ular tedung kat situ besar besar dan tambah lagi ular sawa ya allah aku dok terbayang kalau laa lepas aku nak wat camna cuak gak rasa ati aku tapi aku maintain cool for my children sakes laaaa kan...
8. after that papa sibuk nak gi padang besar ...beli laaa barang sikit2 pehtu ada budak tu yg kecik sekali tu merajuk sebab dia nak beli patung patrick (spongebob punya bestfriend) nak beli tapi tak minta ngan papa dia cakap ngan aku silap besar laaa kan (aku mmg tak beli dah sebab aku kedekut hahahahahahahaha)....
9. balik singgah di kuala perlis area org naik feri...anak anak mati mati ingat nak gi langkawi hahahahahaha mana ada feri after 8.00 kita org lepak sana makan sumpah tak sedap lainkali takmo makan kat situ

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP