CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 May, 2009

SUPER BORING SUNDAY!!!!

Tolong ...... rasa bosan sangat ..... laki aku tengah bz bz bz so takde masa nak layan aku pehtu tadi masa aku tengah basuh tudung (basuh pakai tangan sebab delicate stuff!!!!) suddenly ada call masuk tengok laki aku nak apa plak? tak sempat angkat pehtu aku takleh call sebab MADAM KEDEKUT masih tak top up lagi fon ahaks..... bosan laaa tak gi mana mana hari ahad dahlah semalam pun terperap ngan jayanya di rumah sahaja... aku ingat nak gi gunting rambut... sebab aku rasa rambut aku tak lawa (tulah malas nak bising sebab laki aku dah agak dah so aku senyap jeklah malas nak kata apa....) sekarang ni aku rasa satu tempat jek yg memuaskan hati aku bila aku gunting rambut iaitu di PRAI MALL ... i like this girl dia keje sorang jek dan salun rambut dia simple giler... hari tu aku mati mati ingat dia mengandung so bila dah agak lama tak pi aku ingat dia dah bersalin.... so our conversation goes like this...


aku : so dapat baby apa dik?

girl : ah? kakak kata apa?

aku : aikssss hari tu u preggy kan? so dah bersalin dapat baby apa? boy or girl?

girl : ahakakakakakakakakaka (gelak sambil pegang perut.....) kak saya tak kawin lagi looo itu hari saya gemuks laaaa nampak macam preggy kaaaa? sambil gelak pegang perut...

aku : loooooo i tot u preggy sebab u siap macam org semput tak larat bawa perut ihikssssss sori girl my mistake...

girl : takpe kak...mmg padan muka i kan pehtu i diet sekarang tak makan whole day makan malam saja...

oooooo nak ikut cam dia laaa mana tau aku leh kurus cam dia ahaks....slim siol dah macam model aku tengok...
anyway tak dapat pi gak sebab master fadz tak balik lagi ... boring betul kang dia balik dah penat for sure dia tak layan kalau aku ajak gi mana2... terpaksa laaa sabar sbb dia punya keje dateline this friday 22nd may so after that rilex balik kot....i hope so...i'm becoming insane over inactivity....uhuks uhuks uhuksss

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP