CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 June, 2009

famili adik aku nijah how sweet

Ni nijah adik aku no 3 dan hubby dia emi dan anak anak aiman tak kisah and afiq
comel tul afiq nih geram tengok kan
noty boys aiman and afiq tak pandai duduk diam diam ni budak bertuah ni

Nyampahkan tengok muka anak buah aku ...sian nijah dia nak anak girl tapi dapat boy lagi alhamdullilah anak anak sihat jadilah active tak tentu arah dia kata alahai budak sekarang laki ke pompuan ke sama jek lasak dia aku rasa takde beza pun...budak sekarang ni dah advance tak macam kita dulu....i rasa cam innocent jek tak berdosa langsung.... bebudak sekarang? example cam anak aku laaaa bagi fon satu sorang pehtu asik main meses jek (suraya eja meses hahahaha kiut giler)...pehtu asik minta top up jek ...tak sesuai sekarang ni my second doter si SARAH tu tengok gila meses ngan jantan mana tah... bersayang sayang i lap u u lap me bagai...hari tu dah tarik dah fon dari dia sebab tak sesuai laa studi sambil buat keje camtu but dia ni jenis degil
kata PAPA DIA KAN....DIA DEGIL CAM U KAN? aku mati mati menafikan kenyataan itu sebab aku compliant mana ada degil ...hahahahahahahahha tak cayo den laaa yg den ni dogil mano ado tak reti laa laki den tu








0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP