CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 June, 2009

kena marah pasal make up

Ye cik kak cik kak sekelian....aku kena marah pasal makeup kit..kata laki aku kan aku ni sangat wasteful...pantang nampak kedai sasa (aku naik sasau), watson (cam aku ada share ambik tak sedar diri) or kedai guardian laaaa aku ni mmg kalau nampak jek kedai ala ala kedai di atas ni mmg aku serbu...mula laa tetiba rasa itu takde ini takde lepas tu kan boring takleh pakai aku sedekah kat adik adik aku ...sekarang ni aku baik hati bagi kat anak aku su n sarah huhuhuhu depa laaa yg guna mende yg aku beli pehtu rasa tak sesuai....so main mekap mekap laa anak anak aku kat rumah sebab papa tak kasi pakai kalau depa nak jalan ngan dia...tapi baru ni sarah kantoi aku nampak gambar dalam fon dia ngan friend dia ada pakai mekap...hmmmm wondering masa bila dia belajar pakai mekap eh?... habis bulan ni sume stok barangan aku habis ...pelembab ZA, lipstick....lip gloss.... dan barang barang di bawah sume aku beli hahahahahaha laki aku kata duit u bulan ni mmg utk beli mekap jek ke? heee tak sesuai tau tanya soalan yg sedemikian...dia tak tau ke? hari tu masa kawin dah bagitau dah....
DUIT AKU ADALAH DUIT AKU...DAN DUIT DIA ADALAH DUIT AKU JUGA so pusing camna pun sume tu still duit aku gak hahahahahahahahahahaha...sian jek hubby...oklah dah habis dah beli tak beli dah next month tak tau rasa cam toner nak habis then kapas muka then contact lense dan mcm mcm lagi .. kita mana tau dah mende tu calit hari hari kat muka mestilah habis unless beli simpan tu lain arrrrrr...mendelah sayang u beli perfume u sume besar besar tau..perfume i sume ciput ciput jek tau..ada i kisah? tak kisah pun tau....i siap tumpang gumbira lagi sebab everytime u beli i dapat tumpang sekali...sebab tu i galak u beli hahahahahahha...la hai camnalah den nak berenti membeli nih camne camne? takde idea laaaaa

sebelum sapu sume mende mekap sila sapu mende ni dulu eh.... aku suka sgt sebab mmg pores aku besar besar so bila sapu mende ni tetiba nampak halus mulus jek muka aku huhuhuhuhu


ini bedak two way yg aku suka guna sebab aku malas nak sapu foundation la mende ni aku suka menyenangkan diri aku sendiri...so pakai ni jek dah ok dah takyah pondesen and what not sume kan


lipstick ni melembabkan bibir aku kalau tak mula aaa bibir kurang hajar ni suka nak kering dan terkelupas aku beli sekali ngan lipgloss dia sebab aku kalau pakai lipstick for sure taruh gloss punya kalau tak rasa cam tak complete tah napa tah....



sebelum pakai bedak aku akan pakai this primer bukan apa kadang kulit muka tak sekata kan? so aku pakai yg warna ungu tu...mmg terus nampak kulit muka gebu jek..aku gerenti



0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP