CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 June, 2009

mak usu masuk spital warrrrgghhh

Dapat email from Intan anak mak usu kesayangan aku bagitau MAMA masuk hospital hukm sebab kena stroke...adoi menitik air mata aku sebab teringat lagi gelak sakan ngan dia masa jumpa kat penang ari tu...sihat jek aku nampak dia dan makin muda... mak usu ni adik arwah ayah aku yg bongsu sekali...mmg aku sangat kamceng ngan famili dia sebab masa aku dok mula keje aku tinggal ngan famili dia dan arwah nenek aku...dia sgt baik ..bersyukur bila dengar intan kata mama tak teruk sangat ..tapi mulut dia senget sikit...hari tu mulut dia senget tapi sebab sakit gusi...ni kena mild stroke...kata doctor punca dia sebab darah usu naik tinggi sangat more than 200 dan tak turun turun...nasib baik laa anak anak dia yg aza faizal dan aza irzuwan ada mengamalkan bekam..so before hantar hospital depa bekam kuar darah kat kepala mama dia kata dah jadi cam jeli plak darah dia nak beku...alhamdullilah nasib baik... kata mak usu dia tak pening tapi doktor tak kasi jalan jalan suruh dia duduk atas katil tapi masa'alahnya mak usu aku ni kaki jalan cannot imagine her sitting still doing nothing...
so balik lunch tadi ngan linangan air mata cite kat hubby pasal usu..dia kata i nak gi kl sabtu ni u nak ikut ke? i can drop u off at the hospital if you want...aku kata up to u laaa kalau u nak i tumpang jek....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP