CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 June, 2009

Seperti biasa... aku ngan hubby mmg hantu tengok movie either kat rumah or panggung wayang... selalu on weekdays..(weekdays for kedah is on sun ~ thursday eh) anak2 tido awal sebab nak gi sekolah kan...so aku ngan hubby akan spend time laaa tengok movie either yg kat movie ch astro or dvd... malam tadi after wat selection notice kita org tak pernah lagi tengok cite GODFATHER...hari tu ada beli dvd 3 in 1 so part 1 till 3 laaaaa FADZ ajak tengok so aku kata okay aja...so biasalah kalau tengok movie for sure picnic kat tv area tuh....malam tadi bekalan munchies aku tinggal yg ni jek ... so berebut ngan fadz sebab dia kalau dapat makan conquer sungguh sungguh...hmmmm best gak cite godfather tu...tak prasan al pacino sebab he looked so young than dia punya gf tu cam kenal rupanya minah tu pun muda gak ada berlakon dalam cite BECAUSE I SAID SO...tapi masa tu dah tua laaaa malam ni tengok part II plak hahahahahah ooo kena gi TESCO or GIANT beli munchies...ooopsss sebenarnya ada lagi satu bar cadbury yg aku taruh utk aku makan sorang sorang huhuhuhuhu alamak... kalau laki aku baca blog aku hari ni SAYANG YOU WILL NEVER FIND IT...I'TS HIDDEN IT REALLY WELL hahahahahahahahaha

beli di bkh..duti free center..kalau masuk choc shop dia huh.... beratus sekali beli sebab terlalu suka makan coklat
ini kalau aku jumpa kat mana mana mmg aku beli-fadz tak berapa suka sebab dia kata too sweet ooooo i laik so takyah berebut ngan dia kalau tak asik asik dia dia dia jek yg makan --- eleh tak suka konon tinggal suku kata tak suka podah chit.....
kena ada pringles and what not...at this stage bekalan keropok LAYS aku dah habis...korang kena beli lays whatever seasoning pun mmg sedap tapi aku selalu beli kat SIAM sebab belah sana murah giler kalau beli kat sini satu plastic tu nearly reach 10 ringgit huhuhuhuhu kat siam baru 3 hinggit jek boleh beli 3 mungkus wooooo....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP