CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 June, 2009

Foods and buahan

Yo yo yo...ceh ala ala hip hop le mulak....foods aku mmg suka masak makanan sendiri especially sambal sebab famili aku mmg suka makan sambal kalau kata nak masak sambal siap tepuk tangan cam menang pertandingan apa punyalah suka....so sila jamu mata...as u all know laaa kan sambal aku dimasak sama jek base dia yg berubah ialah bahan basah dia sahaja ....
oooo sambal sotong ini mmg sedap....ini lepas makan malam tinggal ciput jek selalu masak penuh satu kuali
another angle of the yummy sambal sadin
nasi panas + telur dadar + sambal sadin
goreng kentang sekali ngan sambal...sampai lembut then baru masuk itu sadin dalam
lepas goreng...agak agak jgn sampai hangus huhuhuhuhugoreng ikan sadin ni kena tutup sebab dia meletup letup...so kalau nak terbalik kan dia sila tutup api dulu kasi dia reda..terbalik kan pehtu baru goreng balik...mmg keje leceh tapi sedap wa cakap lu
sadin yg belum goreng dan dikeluarkan dari tin hehehehehehehe
namphla or sos ikan ni aku beli kat siam eh.....
telur dadar simple, telur, cili api, bawang besar dan namphla
kalau korang suka minum teh...sila laa beli teh earl grey by tesco ni mmg gerenti sedap .... selalu kalau org datang rumah aku mesti jamu teh ni dan mereka mesti tanya beli teh apa ni sedap sangat pehtu depa gi beli plak huhuhuhuhu murah giler teh tesco ni...100 uncang just 9.90 rm sahaja iye...ce korang compare ngan earl grey jenis lain ...tak dapek rege ni dehh..... meneneh
tesco earl grey tea--our family fav drinks ...di minum ketika makan nasi eh...
air guava/jambu batu....sedap oooooo dia siap letak asam boi lagi...satu ni 1.50 ada di jual depan padang bola bedong...opposite masjid bedong huhuhuhuhu kalau korang dari alor setar sebelah kiri selepas traffic light itu ...
malas cite nanti korang terliur..basah keyboard sian korang
rambutan ku yang berbuah dengan lebat
ini rambutan gula batu...buah dia mmg sedap manis sentiasa but takdelah berair sangat just the way i like it huhuhuhu...
ini plak rambutan lekang nyok...hish tak reti laaa nak sebut stail laki aku tu ....
dah nak masak dah lekang nyok... ni biji halus or hampir tiada biji so mkn mmg sedap.....

TOO all my frens sapa yg lalu lalang di area bedong...kalau korang teringin nak kait dan makan rambutan....DIJEMPUT sila ke rumah aku yeh.....takyah bawa apa pun singgah jek tapi kalau rasa malu nak bawa buah tangan sila bawa KFC yg original tau i don't like spicy ke hapa ke ... hahahahahahahahaha jgn lupa cheesy wedges....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP