CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 June, 2009

me n faiz

My son selalu on friday(sebab dia cuti) akan ikut i gi office --saja lepak borak..this is my discussion time ngan dia...so sort of heart to heart laaaaa...sambil breakfast and what not dalam office i...so dia kata laaaaa....as long as faiz remembers mama ni very strict ...faiz ingat lagi kalau nak masuk shopping complex mama akan pause depan pintu masuk..then cakap kat faiz and sarah...'DON'T TOUCH ANYTHING AND NO MONEY NO TALK!!!!' hahahahahaha maknanya mama tak kasi pegang apa apa takut kalau mende tu fragile ke hapa mama kena reimburse the cost ke hapa then kalau ada duit mama akan offer to buy something for them if not duduk diam diam jgn minta apa...(sampai sekarang kalau depa nak beli apa apa i jarang beli just my hubby jek itupun kekadang i overule dia tak kasi..do not pampers the children so much) so i ajar kalau nak beli apa apa please simpan duit sendiri then mama or usually PAPA akan top up yg tak cukup tu... i think it's a good idea what to teach them to simpan duit kalau nak beli apa apa sebab they'll appreciates those things more sebab beli ngan titik peluh sendiri...RITE? rite....
entahlah aku rasakan ..aku dan hubby adalah org yang paling simple dalam penjagaan anak anak... kami tak pernah belikan mereka ...walker, buggy/kereta sorong or even tido dalam buaian...tapi they grew up ok i guess...never aku kata kat sapa sapa shhhhhh jgn bising baby tido i even encourage baby tido sebelah hi-fi ...hahahahahahaha anak anak aku grew up beside's tv golek golek atas tilam depa ... thank god anak anak aku tak cerewet..makan ke hapa ke sume ok jek..and they also grew up ...TAK RETI MINTA APA APA kecuali....MS SURAYA KHAIRUNNISA but itupun berani bisik ngan papa jek ngan mama takde iye.... kadang bodek gak mama n kalau mood mama baik mama beli laaaa....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP