CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 June, 2009

jjcm

chicken chop ni pilihan papa, su and sarah
aku makan beef steak
faiz makan sausages and eggs eeee tak kose jantan sorang nih...dah ada pun nak makan lagi wakakakakakkakakaka (if u get my meaning --double edge posting kua kua kua).....

jejaka yg sweet bagi aku tak tau org lain

sarah mmg selalu oder teh tarik minuman fav dia

aku oder laici--fadz siap jeling sebab dia beli laici dalam tin bertin tin kat rumah tapi sibuk nak minum kat kedai punya---SO WHAT aku punya sukalah hahahahahahahahaha

nampak tak aku mengantuk dah masa ni tapi anak anak bising nak makan camno bawa jeklah

su tu ingat dia lawa laa ambik gambar jelir lidah tuh

ni kedai second kita org pegi malam tuh -- kedai ni located kat sungai petani...apa nama kedai dia aku tak hingat tapi food dia so so jek takdelah sedap sangat boleh laaaa ..... kedai dia area lagenda height...depan sekolah apa eh nama sekolah tu CLUELESS laaa aku ni

my boy

my doter

muka serabai - fenat dan ngantuk nih aku rasa

yg ni cam happy jek ....

earlier that nite makan kat sini- di bedong saja area batu 1 kedai ikan bakar mende nama dia tak prasan ...makanan sama so malas nak ambik gambar

nak makan sini laki aku malas nak bersila...lawa kan

ceh....

sembang apa tah dua beranak nih

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP