CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 June, 2009

kenduri nana part 2 kulim


ke kulim plak blah groom's side....

makan makan

jejaka handsome nih laki aku (ceh prasan giler laaa mamat tu) ada sorang best friend my late m.i.l kata kat dia camni.... uuuu fadzli dok muda situlah..... dia tanya aku balik what does that auntie meant? aku kata ...oooo makcik tu kata u dok stylish prasan muda lagi padahal dah TUASSSSS kakakakakkakakakakaka (sila diberitahu bahawa masa makcik tu cakap camtu adalah aku JELES giler...rasa nak golek golek sebab tak puashati dia tak puji aku pun) huh... aku anggap makcik tu rabun or spec dia kena tambah power sebab tak puji haku.... hahahahaha

ceh minah cun eh ngan anak dara dia...tulah kekadang rasa cam cun tapi laki dengki aku kata biasa jek...(hampeh tul...)...pehtu dia tambah tak cun tak kawin laa ngan ko NGOK ...eee tak sesuai tul

anak dara dan anak bujang aku

anak dara kecik yg banyak cakap sampai kakak dia kata ' WEY HANG BOLEH DIAM SIKIT TAK? PENING KEPALA AKU BANYAK SOAL LAA HANG NIH?"
jauh kami berarak dari rumah penganti ke KULIM ...pengantin lelakinya tinggal di taman desa (hish desa mende eh?) rumah jenis tanah lot sebiji sebiji then suka hati hangpa laa nak design rumah camna...beh gak lauk kenduri dia cuma aku ada kes sengal sikit laa ngan makcik fadz cuma maleh aaaa nak cite tapi itu tak kisahlah.....forget it (dalam hati ADA UBI ADA BATAS ADA HARI MESTI KU BALAS)...hehehehehehehe TUHAN tu adil kan?
so aku dan faiz sakit perut berulang ulang ke toilet (ini laaa akibat dia minum air sirap banyak banyak....fanas siol so apa lagi hantam laa cukup cukup).... tapi aku suka makan lauk kenduri ni sebab aku tak berapa reti nak masak lauk pauk jenis canggih ni...boleh kata 95% lauk aku sume base on goreng goreng jek...aku sangat jarang wat gulai mulai sume nih...sebab aku rasa goreng punya lagi sedap dan senang hahahahahahhaha(mmg betul kata eimma aku malas) tapi nak wat camna hidup aku memenatkan .... keje, masak, keje tido, keje lipat kain, keje basuh kain (ceh ala ala basuh kain tepi sungai gitu padahal campak jek sume dalam washing machine) punyalaaaaaa SEGAN kata org utara.....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP