CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 June, 2009

kenduri kenduri kenduri


kecoh kan? ni famili belah my hubby.... hari tu nana nikah ni dia wat kenduri plak..... ni belah famili kita org laaaa the next day plak mengantar ke kuli.....super penat aku hari ni rasa nak cuti tapi hari tu dah cuti so rasa cam melampau la plak so penat tak penat mai jeklah keje dulu

posing jgn tak posing huhuhuhuhu

kata nana mak andam kurang hajar dia tu nama ina hahahahaha (padahal mak pon) tapi siyes dia mekap lawas giler...suka aku tengok....


SEBELUM KENDURI DI RUMAH SENDIRI HAHAHAHAHAH POSING DULU SEBELUM KENTORZZZZ (MY HUBBY DAN AUNTIE PUNYA PASSWORD FOR FENAT GILER)
So last sat hari kenduri kat rumah maklang fadz.... iyelah sebagai org yg penyibuk dan ultra penting to his auntie my hubby beriya iya laaaa duduk kat situ wat mcm2 kan kata org penting huhuhuhuhuhuhu takpelah bukan selalu pun....selalu mai makan terus belah tapi dah maklang ni banyak gak tolong my famili in many matters maka my hubby very particular sikit ngan makcik dia yg sorang nih.....my hubby mmg dah duduk di rumah maklang ni since sebulan before sebab nak tolong cat dia punya exterior rumah tu...(later on aku upload gambar yg dia cat tu eh).... aku plak sesekali ada laaa datang tengok tengok mana yg patut tolong wat bunga telor ke mende ke kan.... yelah aku pun keje kalau tak fenat aku pegi laa tengok tengok kalau fenat aku balik laa rumah membutasssss gitu kan... kang kat rumah nak masak laa apa lagi....extra fenat sebab duduk one whole day during kenduri...kena agihkan gifts laaaaa (ingat dulu kawin bagi bunga telor jek takde gift ke mende sume nih) ....than entertain mana mana famili side yg mai seronok sebenarnya jadi sort of cam PR laaa aku nih....best dapat borak ngan cousin fadz sume tapi mmg fenat dan cuaca panas giler....by the time pukul 4.00 petang aku rasa migrain aku datang....adoi sakit kepala belah kiri laa plak...so sound fadz kata cannot laa take it anymore dan kebetulan plak pakteh dan paktam nak mai tumpang mandi maka kami pun berangkat pulang...sampai rumah aku pun terus mandi dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz sampai kul 7 bangun tengok tengok my hubby tengah main ps2 ngan pakteh dia dan paktam dah blah pun ke rumah kenduri semula...so aku pun just jamu pakteh minum teh o dan keropok siap siap dan ajak hubby ke rumah kenduri semula tengok ada apa nak tolong wat ke? tengok2 berlambak makanan left over from kenduri so tolong bungkus dan hantar serta agih agihkan pada org sume and malam tu juga pakteh dan famili datang tumpang tido kat rumah...seronok kalau org mai nih bukan apa kecoh sikit kalau tak ada 4 org jek kat rumah tu rasa cam kurang havoc hahahahahahahaha....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP