CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 June, 2009

Kenduri TINI

Adik beradik aku dulu ada 7 org....so dah meninggal sorang (arwah duan - alfatihah)... so tinggal laaa kami ber 6... yg sulung aku laaaaa...nijah, mimi, pizam, amil dan tini...so aku mmg kamceng ngan adik adik aku yg lain kecuali tini..tak tau napa mmg dari dia kecik aku anti kat dia...mungkin sebab perangai dia yg terlalu dimanjakan oleh mak aku maka aku selalu kurang laaa ngan dia .. tapi have to admit kekadang aku kesian ngan dia ...mungkin sebab adik bradik aku yg lain pun tak brapa boleh ngam ngan dia maka that's why laaa dia ngan mak aku macam hapa tah dan mak aku let her get away with so many things ..to compensate for what the other siblings doing to her or even my late father pun really tak suka ngan dia hahahahahahaha cian kan? Antara sebab dia tak disukai ialah kerana DIA DEGIL...dulu arwah Duan selalu belasah dia kaw kaw punya sebab dia DEGIL..sekarang ni dah takde dah org nak belasah dan monitor dia so aku harap laki baru dia boleh laaaa monitor dia ngan baik MALANGNYA nampak gaya cam laki baru ni pun kena QUEEN CONTROL hahahahahahaha...DIK akak harap ko berubah dik ..tolonglah demi ko sendiri.. ko kena ingat dik...mak tu dah tua...dan takde org yg hidup selama lamanya esok takde dia kesian ko dik...kat sapa ko nak ngadu? kita org sume for sure wat derk jek ngan ko kalau ko still ngan perangai ko sekarang...so sila berubah sebelum terlambat....
Perantin and my mom
Tini and Nijah
Tini and mimi
Dari kiri Nijah, Tini, mak dan mimi.....
Ini gambar kawin adik aku yg bongsu sekali...eventhough i don't like her but what to do she's my sister...hahahahahaha tak suka sebab apa eh? don't like her perangai soooooooo immature ...please do note that this is her second wedding eh... ok aku doakan ko bahagia kekal hingga ke anak cucu...ubah ubah laaa sikit perangai tu... ko dah ada anak pun so please take more responsibilities in the future don't be terlalu MANJA and NGADA NGADA SANGAT... aku takde time ni sebab entahlah...oklah itu saja ....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP