CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 June, 2009

Electric bill update

Remember last time i cite pasal save electricity tuh? huh tadi baru nampak the latest bill letrik and semenjak i amalkan sume plug cabut kat mende yg tak guna tu kan.....
last month bill was 303.02 rm....
this month punya 163.60 rm woooooohhhhhh saving myk tuh....padahal kita nya aktiviti biasa jek ....tapi mmg true save giler...so for sure akan amalkan sampai bila bila hahahahahahaha..
korang sila jgn terkejut bil letrik aku mahal bukan sebab apa....kat rumah aku ada
1. 4 tv dan yg selalu terpasang nearly 18 hours a day is the biggest one tuh.... yg lain lain ikut laa kalau yg besar punya tu menayangkan game yg dimain oleh cik fadz...maka pandai pandai laa kami bawa diri tengok the other 3 tv tu eh.....
2. ada 3 peti ais...ni mmg tak tutup
3. mcm mcm mende kat rumah aku yg sentiasa on... rice cooker to keep the rice warm...
4. washing machine ada 2 - satu aku punya kat atas satu lagi anak anak punya kat bawah mmg sentiasa guna hari hari...
5. sentiasa on kipas and what not utk coolkan badan sebab rumah aku pengap sikit .. so everything cam kuap laaaa kalau duduk lama lama so kena sentiasa on laaaaaa
6. bilik masing masing ala ala romantik so kalau siang ke malam for sure kena pasang lampu nya eventhough my hubby dah pasal lite energy saving punya bulb but still laaa kan
sekarang ni tengah pikir bila laaa laki aku nak boring main ps2 tuh dah bertahun dah aku tengok aku pun dah boring tak main pun ...(camne nak main asik asik dia jek conquer hahahahaha)...
so sila laaa ikut cadangan aku ...unplugged everything from their sockets

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP