CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

21 July, 2009

ICE competition HATYAI 18~19/07/09

Kita layan gambar dan cite aku yeh....


mcm biasalah dalam keta takde keje sila ambil gambar sendiri banyak banyak ahahahahahahahahaha (laki aku boleh kata prasan lawa sangat laaa tuh... :p mmg lawa apa???!!!!)

heppppp ini olang dan lokoknya tidak dapat di pisahkan dulu my fren used to asked me... u tak marah ke hubby u isap rokok? aku kata suka dia laa duit dia as long tak minta nak beli ngan duit aku udah ... tak larats nak marah dia pun dah beso GEDABAK so pikir sendiri laa gua malas mau pikir sama dia... ihiks

oooo fadz banyak banyak gambar ada ke patut ko ambik gambar aku tengah beratur nak cop passport camni? where's my head? ihiks....

biasalah berenti makan di kedai fav fadz di ban prik... ari ni dia ambik serawa campur dan durian + pulut...oooo sangat sedap ...itu campur punya ada sagu yg berbagai shape (nampak kaler merah/hijau/putih tuh? pehtu dia letak tepung pehtu dia letak nangka yg dipotong halus halus)

fadz makan bihun goreng jek - hehehehehe also took his pic without the head laaa

mine...nasi goreng biasa....

nampak jek kedai tiles ni maknanya dah sampai di HATYAI- SAWADIKHAAAA... (FOR GIRLS EH KALAU GUYS DIA PUNYA KHAAA BELAKANG TU BUNYI KHAP.... maknanya hello) jumpa pun kata sawadikhaaa balik pun kata sawadikhaaaa ....

hari ni kita cek in di hotal golden palace...yg hanya ber cost around 880 bht (rm 88.00 kita laa sort of) tapi kira puashati level dia aku bagi 3 star sebab very very selesa

ada sofa utk minum dan lepak... kunci biasalah jenis swipe kat pintu tuh....

ada tv dan writing table...mini fridge...hotel ni baru so condition very very good

kat writing table ada tea set then dia ada sediakan small kettle so beli laaa 3 in 1 punya milo or nescafe ke apa ke maggi ke

bilik air mmg 2 thumbs up - sgt bersih dan selesa ada tub then shower sebelah...

design modern dan cantik aku saja ambik pic kat toilet tu love the tiles design simple yet elegant

shower dia sebelah tub...i love this type of sink ihehehehehehehe


singgah di BIG C bukan apa aku nak cari stok BEAUTI DRINK aku tu kot ada jual by bulk takde laaa plak.....


since malam tu takde apa pun program kat audio competition tuh aku n hubby gi lepak tepi pantai songkhla jalan jalan tepi laut pegang tangan tengok bintang oooooo so romantic!!!!!

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP