CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

01 July, 2009

lunch today hubby masak yeahhhhhh

Tadi kat tempat keje terpikir apa nak masak untuk lunch sekali balik kannnnnnnnn....... tengok tengok laki ensem aku (zura pinjam ayat ni eh?) tengah MASAK .....waaaaaaa dia mmg kalau mood baik akan masak laa mende laaa (tetiba terpikir ye tak ye gak dia bodek aku sebab nak tinggalkan aku kan dia nak gi conference 3 h 2 m) huhuhuhu no wonder laaa baik hati cheittttt baik ada makna tuh......
dah dia masak untuk lunch aku pun masak laaaa pengat/serawa durian nih huhuhuhuhu
blur laaa plak gambar aiseh.....
arrrrrr ni clear sikit
ni tengah mendidih ni...sempoi giler aku masak pengat ni....santan secawan, gula apung 2 keping/ gula melaka laaa yg bulat bulat tuh eh tapi gula ni aku beli kat siam, garam sikit, daun pandan 2 helai, gula merah 2 sudu besar, tepung jagung 2 sudu besar gak dan durian laaa of kos heheheheh
ni paprik laki aku masak....sedap betul... tambah aku makan...eh bukan aku ngaku nak pose seminggu ke minggu nih? anyway tak jadi sebab aku nak start from monday...tapi dah last monday pun sangkut kat siam so next week laaa insya'allah
huhuhuhu laki aku kalau masak mesti kuah banyak dia tak suka makan lauk takde kuah sebab dia suka tercekik makan ...(ORANG TUA CAMTULAH) shhhhhh jgn bagitau dia hehehehehe sayang kalau u baca statement nih kan...sila maafkan i yeh? i tak sengaja hahahahahahahaha

Tadi SURAYA CITE MCM mcm so kata kat dia adik jap eh mama tengah masak ni adik later later laa cite kat mama eh? dia kata 'IYELAH I'M SHUTTING DOWN NOW!!!' huh shutting down? apa anak aku ni robot ke mesin ke nak kena shut down? tanya dia shut down for what? dia kata shut up laaa bukan shut down ...adik silap cakap THEHEHEHEHEH ooooo silap rupanya takpelah as long as dia ada the effort to improve herself in the english language then why not iye tak? at least we learned from our mistake....
Hari ni hari rabu jom kita gi tengok TRANFORMERS REVENGE OF THE FALLEN sebab hari rabu biasanya hari tiket murah woooooooo...tadi su kata dia demam sikit so kata kat dia org demam takleh gi tengok wayang...pehtu dia kata eh mana adik demam adik sakit kaki jek sakit kaki leh tengok wayang kan? huh? boleh ke?

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP