CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

02 July, 2009

anak tucensssss

Allo good morning.... hari ni kita cita pasal anak tucen yg 2 ekor kat rumah tu..... dulu depa ni dilahirkan 5 ekor...satu satu meninggal sampai tinggal laaaaa 2 ekor ni saja...even mak dia pun meninggal oooooo sedihnya..... ok jom kenalan ngan our other family members yg anak dan laki aku adore giler giler...
NI SI HITAM...hitam ni garang tau....jgn ko cuit sikit mula laaa nak mencakar jek keje dia tapi mmg the whole family suka main ngan dia sebab dia aggresive kalau part main nih huh tak larat layan...jgn tunjuk ruler kat dia...tak tau napa dia anti ruler kang habis ruler tu di kejekan
huh tak pandai duk dendiam geram tul...ambik gambar berlambak sume out of focus laaa tak nampak muka laaa hish....
ni kan siap marah dia...duk dendiam baru laaaaa sebenarnya dia baru bangun tido nih hahahhahahaha saja aku kaco...
ni SI KURUS...napa panggil kurus eh? masa dia tecik dulu kan...dia suka cirits so apa jek yg dia makan for sure kuar balik then sangatlah kurus kering nya sian nengok aku ingatkan tak panjang umur dia rupanya he's a survivor.... sekarang ni dah lawo la plak rupa dia ....kira dia ni sangat sopan ko buatlah apa pun dia wat derk jek....
hish apa ni ambik gambar tengah titun tak smart aaaaaaaaa
jap eh nak nguap warrrrrrrrrrrrrrggghhh musyuk aaaa bau petai...makan petai eh semalam?
jap eh nak cover muka aku .... dia suka nar tido atas rack kasut yg aku beli kat ikea nih.... puas laaa aku wat tempat tido tang lain tapi dia mmg tak reti sebab dia kucing kan mana dia faham
hmmmmm tengah mimpi kejar tikus uuuuu itu tikus gumuks ooooooo beh oooo kalau dapat gigit sebenarnya kan ni laaa antara sebab aku lambat gi keje melayan 2 ekor nih.....

2 ekor ni jantan ...so kalau gurau 2 ekor dia tak hingat lari sana lari sini cam hapa tah..si kurus ni dia ada satu peel yg aku sangat sangat sakit hati.... dia suka nar cakar sofa dan carpet ...so bila aku marah kata HOI nanti dia lari laaa lintang pukang duduk bawah meja..(meja ni ada kain cover) so kekonon nak nyorok laa bawah tu nanti ko tengok few minits dia akan kuarkan kepala dia jek tengok aku ni tengok ke tak kat dia ...kalau dia rasa tak kan dia boleh PEGI CAKAR BALIK KUSYEN DAN KARPET TU saja nak kasi sakit hati eeeeeee banyak kali kena ketuk kepala tak paham hari tu lari lintang pukang nak masuk bawah meja tu kan...dia terantuk kena kaki meja tu...PENING JAP hahahahahhaha padan muka tulah durhaka lagi ...lenkali kalau aku sempat aku ambik gambar aksi stunt dia hehehehehehehehe
2 ekor ni duduk luar rumah mmg tak kasi masuk kalau masuk pun sebab anak anak aku laaa tuh kasi can dia sibuk nak masuk kadang kesian tengok duduk kat luar tu ...kalau dapat masuk habis dalam kuali pun dia pegi masuk tu yg tak suka tuh....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP