CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 July, 2009

TRANFORMERS...REVENGE OF THE FALLEN

Dah brapa kali nak tengok TRANSFORMER TAK DAPAT maka semalam kan kata kat hubby u nak gi con ni 3h2m so sila laaaaaa bawak kami jenjalan sebab nanti kami tersadai kat rumah 3 hari woooooo (CAM DOSA BESAR NIH KALAU TAK KEMANA MANA NGABIHKAN DUIT) ahaksssss tapi semalam split ngan hubby kira gi MEMBELI DENGAN arah tujuan masing2 konon aku nak gi beli barang aku(biasalah makeup dan benda yang sewaktu dengannya) tapi kan dah belek mcm mcm tetiba terpikir apsal split ngan bank bergerak itu? kalau aku beli meaning aku kena pakai duit aku sendiri ...oooo tak jadi aaaaa KAKAKAKAKAKAKA kedekut tahap cipan aku nih
TEMPAT FAV AKU ...sunway carnival
posing dulu ek...loooo adik napa muka centu? eeee tak suka aaaa ambik lagi satu
part ni dah kena marah dah si kecik tu tah hapa hapa muka...muka bengang laa tu nak makan apa tah asik ingat nak mencekik jek.....
dah kena marah baru dia sedar diri dia...
ooo show kat cinema 7.... panggung last yg len sume dah penuh ni pun dapat tiket seat J? 3 row di hadapan adoi sakit tengkuk laaa alamatnya tengok skrin dekat giler hahahahahahahahaha
apa gambar blur ni si faiz mmg tak pandai adjust hampeh tul
lepas movie biasalah pegi makan
roti canai jek ihiks aku makan mee goreng sori tak ambik gambar mee sebab aku kebulur sangat
oooo fadz nak diet kekonon dia makan tosai 2 KEPING diet apa centuh....tapi kuah sedap kuah sardin .....
muka blur lapar laaa nih.... sarah makan roti bom -adalah tidak sedap roti bomnya terlalu manis
su ni kalau mood baik boleh lak posing elok elok
pakwe yg siyes handsome(bagi aku laaa tak taulah org len hahahahaha who cares what other think rite? as long as he is handsome for me okaylah tuh) love him so much....
eh nak cite pasal transformers kan? hahahahahahahahaha... cite dia 2 thumbs up best sila gi tengok aku akan beli dvd dia...sebab cite dia best best best best laki aku kata syiok cite dia ngan sound effect ngan comedy ngan macam macam thrill tengok....
aku tengok siap terangkat kaki sebab saspen cite dia...dan sangat sedih siap mata berkaca kaca part optimus prime mengorbankan dirinya utk menyelamatkan sam.... part kelakar bumblebee nangis sebab sam nak gi kolej dia takleh ikut hehehehehehehe ada banyak part kelakar yg anak anak aku dok diskus sampai pagi ni.... kalau korang nak tau sila tengok sendiri eh.... for me and family i give 5 out of 5 stars.....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP