CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 July, 2009

Marah nih.....marah lagi....

Huh aku tengah marah nih.... marah kat sapa? kat fadz laaaaa...pehtu ngan anak anak aku sekali.... sebab apa marah? sebab kan kan kan....dia marah aku....tapi eventhough dia marah bebel bebel indirectly to me but aku sangat terasa...dan jadi rules aku kalau aku tengah rehat or pagi sebelum pegi keje....don't ever ever marah marah sebab ia akan menyebabkan aku takde mood and whatever....tadi dia bebel sebab faiz...hari tu papa dia pesan before dia gi conference to ambik cempedak bawah pokok di belakang rumah sewa tuh...dah malam masa tu balik dari tengok wayang laaaa ...so aku kata kat faiz takut hang lupa hang letak reminder set kat handfon hang...(for sure tak letak) pehtu faiz gi lepak kat ofis ngan aku cam biasa...dah balik tu pun papa dia sendiri pun tak remind dia sekali lagi...(iyelah kalut nak meninggalkan rumah diri sendiri pun lupa.....) dia tak tau yg faiz sebenarnya masa jumaat tu lepas balik dari ofis aku DEMAM TERUK sampai tak bangun so aku ni concern kat dia sampai aku pun tak hingat langsung pasal buah cempedak tuh....(sebenarnya uncle tu pesan kat fadz suruh pi ambik tapi dia sendiri pun TERLUPA) pehtu dia punya marah mcm hapa padahal mende tu sume punca dari dia sendiri sebab dia yg terlupa in the first place...so semalam dia dah marah suruh faiz pegi ambik.... yg si faiz pun satu dah pegi tengok buah tu takde...dia tak bagitau kat papa dia buah tu takde hari ni kena sekeh laaa ngan papa dia ...pehtu start laaa bebel pasal u all ni tak bersyukur laaaa pasal mende free takmo makan laaaaa nak makan sume mende mahal laaaa apa laaaa
DALAM HATI AKU WHAT THE SHIT IS HE TALKING ABOUT???? dah takde rezeki sudah sudahlah tu...aku pun terus takde mood naik atas duduk dalam bilik lipat kain sume kemas bilik serba sikit....pehtu ada buah rambutan yg terlupa nak makan...iyelah pi letak kat bawah tuh mana nak nampak aku mmg tak prasan...sebab aku mati mati ingat faiz dah angkut sume hantar rumah toklang dia...rupanya ada tinggal sikit...sebab selalu rambutan letak dapur belah atas kalau letak mende kat belah bawah tu mmg tak tengok laaa alamatnya... tu lah punca si fadz membebel cam hapa....TAPI segeram geram aku kan kan kan aku cium gak pipi dia kuat kuat sebelum pegi keje tadi sebab aku SAYANG SANGAT KAT DIA...aku tak boleh marah camna pun still wat juga aku punya rutin before dan balik keje kena cium dia.....dia tengok tak tegur cakap apa pun...EGO like hell.....blah laaa lu dasar lu BRENGSEK....GOBLOK DAN BERBAGAI BAGAI LAGI....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP