CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 July, 2009

5.7.2009.....

Ok... selamat pagi korang (as if ramai sangat yg baca blog aku wakakakakakaka prasan sudah)... breakfast apa hari ni? seperti dinyatakan last week ....minggu ni aku pose yey...suka suka....okay semalam kena pegi "TEACHER/PARENTS CONFERENCE DAY" kat sekolah FAIZ selalunya mende begini FADZ YG PI tapi sebab dia pun O/S maka aku ngan susah hati nya kena pegi....
korang caya tak...the nite before nak gi FADZ call up tanya camne u esok ok ke nak kena pi sekolah FAIZ? aku kata ok kot.... pehtu aku cite laaa hujan lebat giler...(mmg betul pun sampai astro takleh tengok 2-3x bengang jek).... dia pun kata oklah.... takpe
dia tak tau lepas tu aku takleh tido sampai kul 5 pagi....hati berdebar debar dan mcm mcm lagi tak tau napa....last last lepas kejut anak anak bangun tido sume aku tertido sebab kepenatan kot.... sampai kul 8 adoi....dok FB ngan geng FB aku paksa gak diri tido balik tapi mata takleh pejam....ADAKAH kerana aku saspen nak gi sekolah or aku RINDU ngan FADZ? so aku golek golek sampai kul 10 tetiba aku dengar ada org buka grill pintu....eh? sapa plak balik ni? anak aku ke? apahal? sekali on d stair aku nampak FADZ aaaaaaa suka suka.....peluk lelama sikit eeee sayang u balik .... i terlampau happy nampak muka u..... takleh kata apa apa ...cuma belek souvenirs dia beli utk aku..... tak terkata kata...pehtu dia tanya u kena gi sekolah FAIZ kul brapa nih? aaaaa i kena gi jugak ke?
iyelah dia kata dia dah gi sekolah SARAH N SU so i have to go plak
duhhhhhh oklah kita gi kul 11.30 kasi u tido dulu sebab u penat n ngantuk kan? kan? kan?
so sampai sudah aku tak tido....siap kul 11.30 terus tak makan or minum apa apa....
punyalah saspen...napa la plak aku jadi centu? FADZ cuma hantar aku sampai sekolah FAIZ sebab dia kena gi rumah maklang yg call up kata ada mende nak diskus ngan laki aku so takpelah aku gi sorang...sob sob sob...tak syok tul time nih...so aku kunyah chewing gum sambil jalan ala ala pelajar samseng kat sekolah....ngan selamba badaknya....
Yg paling tak bestnya class faiz adalah block bangunan yg tertinggi sekali kat sekolah tuh....boleh block dia 4 tingkat dan class dia tingkat 4???!!!!!!dan yg paling jauh sekali building yg terkebelakang sekali....adoi jalan sepasal pehtu meneneh aku panjat tangga....sampai kat kelas faiz...ngan kontrol pernafasan dan berbagai bagai....faiz tanya...camne MA? penat tak panjat tangga? huh tak penat pun (padahal mengalami sesak nafas bagai nak rak dia tak tau...) hahahahahahahahahahaha
aku kontrol siol..... depan faiz nampak rilek jek...dia tak tau aku dah mcm nak pengsan kat tangga
faiz suka aku mai.... ihiks borak borak dua org sementara tunggu giliran
cikgu kelas faiz adalah seorang lelaki yg handsome dan lembut pertuturannya....sikit lebih kurang cam abg shah rukh dalam cite anak mami kembali wakakakakakakakaka
yup byk building but my son punya yg paling tinggi so HAMPEH.....
lepas balik kan asik cakap ngan fadz...penatnya naik tangga ..fadz kata belum tingkat 40 lagi..apa ko gila nak naik tangga tingkat 40? naik lift laaaaa....sooooo maleh nak cakap ... RAMAI GILER parent yang beratur then depa susun kerusi dalam kelas so sorang sorang akan duduk kat kerusi tu sementara tunggu nak jumpa cikgu tuh kan....
aku nampak my son and his classmate discuss sambil pandang pandang aku ....(dalam hati aiseh for sure ngutuk aku laa tuh...kata faiz pasal mak ko gemuk dsb ihik ihiks)
sekali jumpa cikgu faiz dia kata faiz improve a lot laaaa dari previous punya exam (bulan 2) so compare between yg jun dan feb punya mmg banyak dia improve (good boy) tapi cikgu dia kata dia boleh jadi better cuma malas sikit....then after signing his record book n what not so kita org pun jalan balik....so sambil jalan jalan call up fadz kata i dah sudah u collect me di tempat org jual guava jus tu i nak beli air tuh...pehtu i kebulur dan bla bla bla ...(rupanya fadz dah makan mcm2 kat rumah maklang...).... tanya faiz ...korang ngumpat apa pasal mama?
dia kata dia gaduh ngan kengkawan dia sebab depa tak caya aku mak dia? aaaaaa abis nenek dia ke apa? sebab kawan dia mati mati ingat aku KAKAK DIA? hahahahahahahaha adakah buta mata bebudak tuh? kesian jek....dia siap suruh depa teka brapa umur mama...bebudak tu kata tua tua pun cuma 28 tahun (auwwww malu i tau....ihiks takpe nanti beli kek belanja kengkawan dia hahahahahahahaha)....
balik fadz bawa gi lunch kat kedai SADAR DI SUNGAI PETANI (setelah makan kami sadar bahawa tak sedap tapi mahal dan berjanji takmo pi dah kedai itu sampai bila bila) hahahahahaha ceh baik aku makan kat market kedai kak rosnah dah tentu sume sedap...huh
sampai rumah takleh tahan terus tido ...sampai tak sedar diri ...sedar sedar suraya balik sekolah jalan kaki sebab sume org dah balik dan pakguard dah kunci pintu pagar so kesian.... kejam eh mak bapa dia tido sampai tak sedar diri....papa dia membebel kat aku eleh dia pun sama tido lagi mau kata sama worang cheit podahlah lu....koeerrkkkk tuih....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP