CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 July, 2009

Piuk nasi baru, groceries and foods

si tukang tolak trolley and tukang bayar yang berjaya!!!! dia ensem kan? ahaks....
uuuu ini mee goreng..takdelah sedap sangat ok ok jek.....
pasembur dia korang kena makan mmg sedap ...laki aku bukan boleh lalu kedai dia .. kadang dia makan kat kedai siap tapau lagi bawa balik...sebab dia? murah n sedap....
sayang...dah baca bismillah ke belum? aaaaaa makan dulu eh dia kalau datang sini mmg cari pasembur or mi rebus dia...mmg recommend korang makan....
mee ni di kenali sebagai mi taulat aku rasa thajudeen tu bapa dia ke anak dia ke i donno i just know how to eat hahahahahahaha time aku sampai ni depa tengah kemas sebab depa tutup kul 10.00 mlm....
posing dulu sebelum makan sebab mi goreng dia panas sangat!!!!!
see restoran taulat.....
aku pun tak prasan laaaaa sapa bapa sapa anak...kalau laki aku tau for sure bising ni ... akan kuar laaa kata kata skema yg menyakitkan hati aku...U MMG TAU MAKAN JEK...ihiks i don't care...

LOOOOO apa ke halnya pasal piuk nasi pun nak cite? takdelah hari tu masa cousin fadz mai kan masak nasi piuk ni buat hal la plak...tensen tul ..piuk jenis cornell ni aku beli tak sampai setahun pun ...so agak heran napa cepat nar jahanamnya? merungut tak abis so semalam masa nak beli groceries fadz kata jom kita gi beli piuk baru ...yes......

piuk ni aku beli sebab dia cantik sebenarnya hahahahahha packaging punya pengaruh...

lawa kan? comel comel jek....

so ini piuk baru...laki aku kata beli yg simple udahlah...aku sebenarnya tunjuk yg lain tapi dia kata nanti beli lenkali laaa beli yg ni dulu....

laki aku sangat suka jenama hitachi...(iyelah kita org dulu keje hitachi...) boleh kata byk mende kat rumah tu sume hitachi...mmg tahan lama dan sangat puashati pakai....

ahahahahahahaha tak buka lagi
yup baru sampai kena kemas groceries masuk fridge dulu ...sigh penat balik shopping kan?

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP