CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 July, 2009

TAg by ima....huhuhuhu

Balik jek dari SIAM...maka nampak ada tag ni...sorry ima lambat aku wat huhuhuhu...gi jenjalan bawa 3 stooges....okeh...start jawab...MEKASIH TO MDM IMA SEBAB TAU AKU SUKA TAG KAKAKAKAKAKAKA.....

**Nama Timangan Anda**
SAYANG--Hubby
LINA--Family
INA--Friends
MAKLONG--Sume anak buah

**Anda Seorang Yang**
Ngada-ngada- kata laki aku....
Peramah terlebih- suka berkawan hik hik hik
Boros-berbelanja lebih lebih...laki aku kata sebab tak belanja duit sendiri belanja duit dia cheit itu pun mau ungkit kaaaa.....podah!!!!

**Insan Teristimewa??Describe Apa Yang Membuatkan Dia Istimewa Di Mata Anda**
Adalah SUAMI saya yang terCINTA dan terSAYANG di DUNIA NIH....
Dia baik hati, pemurah, penyayang, handsome (eh bagi saya bagi org lain tak tau hahahahaha)

**Lagu Kesukaan Anda**
KEKASIH AWAL DAN AKHIR - Jamal Abdillah
Sume lagu by PUSSYCAT DOLLS...BEST...
Lagu by BLACK EYED PEAS...
yeee citarasa ku tak padan ngan umur but who cares right? ahahahahahaha i'm young at heart forever.... PEACE...

**Makanan Kesukaan Anda**
Ayam
Spageti
Mi Udang...tetiba teringin nak gi makan...
Nasi Daging...
Pies...cakes eeee cita pasal mende makan ni sampai seminggu tak habis punyalah banyak suka

**Warna Kesukaan Anda**
Kaler yang bila aku pakai menampakkan kejelitaan ku huhuhuhuhu....

**Sikap Yang Membuatkan Anda Stress**
Ada org tu bila marah kat org len kan dia boleh marah aku yang tak berdosa so nanti aku STRESS...iye org tu laki aku....
lagi satu kalau aku ni teringat nak beli sesuatu tapi tak dapat nak pi beli ...so stressful dok teringat jek mende tuh....

**3 Benda Yang Mesti Ada Dalam Beg Anda**
Handphone, kunci rumah dan ic, lesen dan dokumen penting

**Kali Terakhir Anda Menangis Dan Kenapa**
Aku nangis nampak anak kucing kena langgar ngan FADZ takleh imagine ...deritanya dia...

**Tag 6 Rakan Anda**
Sapa nak tag eh? sapa sapa yg rajin buat jgn 6 tapi 60 pun boleh buat....
I LAP U ALL ....love and peace babeh....yeah....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP