CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 July, 2009

Ko kalau wat baik mesti ada makna kan?

Tadi balik tengok fadz tengah masak sayur sawi oooo rajinnya jantan ni pehtu dia ajak aku gi bank collect cek dia yg dipulangkan oleh bank sebab our tenant tu tulis cek tu nama tak tally ngan nama laki aku (actually dah few months they let go tenant tu tulis fadzli jaffar je tak full) so kali ni depa tak layan....dan suruh dia collect and issue another one ... dia suruh aku tolong wat surat cinta utk bagi kat tenant tu takpelah aku part wat surat mmg terer hahahahahahaha ending dia kan dia boleh kata uuuuu surat u terlalu canggih untuk bagitau kes tukar nama jek... aku kata mestilah wat keje biar elok elok lagipun tenant ni kena bagitau sikit jangan pandang kita ni lekeh sangat... huhuhuhuhuhuhuhuhu.....
ooo tolong wat surat cinta then hand over cash kat aku nah u tolong pegang jap (mind u pegang saja eh dan lupakan duit tu ada dalam handbag)... pehtu dia kata had to go somewhere ooooo nak tinggalkan aku jap no wonder laaaa bodek sakan siap basuh kain dah sidai sume huhuhuhuhu.. ni tak best ni... rupanya dia buat baik sebab ada makna....cheit... masa nak kuar tadi dia terlanggar anak tucen yg nama KURUS tuh...sian kurus sekarang ni nampak cam tengah nazak dan akan meninggal dunia jua akhirnya....fadz fadz dah berapa kali ko langgar anak tucen? isk isk isk tapi takleh salahkan dia anak tucen tu pun suka duduk bawah keta...tadi masa cek tengok takde tah waktu bila laaa dia leh lari duduk bawah keta pun tak tau...dah ajal dia nak wat camne fadz pun bukan sengaja....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP