CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 July, 2009

TAG FROM UMI

Since UMI mention my name hehehehehehehehe kita wat dulu

30 questions that won’t be 13
1. Bekas kekasih saya –
sudah jadi suami yang tercinta dan terbest di DUNIA

2. Saya sedang mendengar –
KAMULAH MAKHLUK TUHAN YANG PALING SEKSI - mulan jamilah via my fon

3. Mungkin saya patut –
start wat keje dari saya masuk keje tadi saya tak buat apa apa ahahahahahahahaha

4. Saya suka –
jalan jalan cari makan.....

5. Sahabat-sahabat saya –
Sume best tapi jauh....uhuks...sob sob....:(

6. Saya tak faham–
Bila org suka buat kecoh pasal org lain

7. Saya kehilangan –
Anak tudung...aiks hari tu kan main banyak mana pegi huh? tak basuh ke? kena curik tikus ke?

8. Ramai yang berkata –
Saya sopan sebab saya gelak sambil tutup mulut....ihiks

9. Cinta itu adalah –
Sesuatu yang saya temui dengan suami saya...before that sumpah tak pernah jatuh cinta caya tak?....

10. Di suatu tempat, seseorang sedang –
baca mende yg saya jawab nih ahahahahahahahahaha sambil pikir ish haprak tul minah ni

11. Saya akan cuba –
untuk kuruskan badan sebab saya dah lama gemuk hik hik hik

12. Perkataan SELAMANYA membawa maksud –
FOREVER N EVER N EVER NEVER EVER ENDING

13. Telefon bimbit saya –
DAH ROSAK!!!!! keypad dia pecah sume nazak tul....babe bila nak beli XPERIA?

14. Bila saya terjaga –
Saya selalu menung dulu atas katil sambil fikir apa nak buat nih? Baru bangun menung lagi tepi katil....kurang kurang 10 minit (kadang tido balik ahahahahahahahahha)

15. Saya paling meluat–
Orang korek tahi hidung depan saya...ceh pengotor dan sungguh kurang sopan

16. Pesta/parti adalah–
Tempat jumpa kengkawan, boleh gosip dan yang penting makan......

17. Haiwan yang paling comel pernah saya temui-
Kucing parsi/burmish saya yang telah meninggal dunia SHIRLEY

18. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah –
Time sekolah sebab saya kaki bully hohohohohohoho takdelah sekarang laaa best sebab saya MAMA yang garang dan dapat laki yg BEST...

19. Hari ini –
Kena gi beli groceries sebab sepatutnya gi beli semalam but cousin fadz mai lepak sampai nearly 11.00 pm huhuhuhu lama tak jumpa

20. Malam ini saya akan –
Susun sume mende yang di beli dalam fridge or cabinet hahahahahhahaha

21. Esok pula saya akan –
Nak masak mi goreng untuk breakfast

22. Saya betul-betul inginkan –
Kereta idaman saya TOYOTA YARIS bila nampak org drive keta ni saya rasa sakit hati yg amat sangat sambil fikir bila laaa laki aku nak beli keta ni utk aku hahahahahahahahha

23. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini –
UUUUUUU saya adalah sangat comel!!!!! (prasan sudah)

24. Pusat membeli-belah atau arked permainan –
Beli belah!!!!

25. Makanan Barat atau Jepun? –
Barat of course

26. Bilik yang terang atau gelap?–
Gelap aaaaaa terang kang takleh tido plak

27. Makanan segera adalah–
Cepat dimasak senang di makan tapi kurang menyihatkan

28. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang –
Bye baby off to work i love you so much.... muah (18SX hehehehe)....

29. Lepas ini saya akan –
Mula fikir apalah keje yang aku nak buat dulu?

30. Siapa yang anda ingin tag –
.....ZURA
.....IMA
.....XANNA
.....NIJAH
.....MIMI
.....SEMUA KAWAN YANG SESAT KAT SINI SILA BUAT EH? BEST OOOO

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP