CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 July, 2009

Min and famili datang rumah

Sorry entry kali ni no gambar sebab masa min datang aku kat bawah fon di atas muahahahahhaa malas nak ambik fon bawa turun....So aku tengah lepak borak ngan hubby masa tu maghrib so member masuk bilik air nak mandi aku dengar org buka pagar...(dalam hati kata aiks belum kul 8 lagi faiz dah pi tuition kaaa? selalu nak gi tusyen salam n cium tangan aku n papa) so aku pun kuar kat balcony bilik aku ingat nak jerit laa kat dia apasal kuar awal sekali tengok ada waja hijau parking depan rumah and nampak cousin fadz MIN datang ngan famili dia...(Min ni anak pakjang fadz yang duduk di selama perak...adik ayah dia... )
so aku pun bagitau hubby suruh cepat sikit sebab cousin dia datang panggil min masuk
dia minta maaf sebab datang time maghrib aku kata no hal boleh tumpang sembahyang maaaaa rupanya min mai hantar kad saman (jemputan kawin adik dia on 1/8/2009) huhuhuhuhu so bagitau dia ofkoz laaaa kita org pi but probably lambat sikit sebab faiz selalu ada tusyen pagi sabtu so kena tunggu dia balik tusyen dulu aaaaa....
lepak punya lepak...fadz ajak depa makan malam kat rumah...aku pun gi laaa masak nasi tambah punyalah lama masak nasi rupanya masa nak masak aku tak tekan COOK kat periuk nasi tuh hahahahahahahahaha fadz punya hangin aku kata toksah marah mende tu takde apa rileks jek.. so aku pun jamulah famili dia makanan ringan before dinner haaaaa tunggu punya tunggu periuk tu pun wat hal.... dekat kul 9.45 gak baru dapat dinner...fortunately for me aku tak makan malam dah (ooooo aku ada new diet resolutions.... eat rice once a day then nak makan apa before 7)... so aku just ratah jek lauk ... borak punya borak anak min punya suka tengok movie kat ch 413 tu memula cita penelope then cita titanic plak puas mak dia ajak balik dia wat derk jek hahahahahaha sian jek... last last kul 11 gak dia balik sian jek izah nak tengok titanic hik hik hik aku rasa suka dia taim aku kata takpelah tido sini nanti esok maklong antar... mak dia tak kasi ok huhuhuhuhu... so yg bestnya masa min mai tu dia ada cite dia ambik maid daily but this maid keje by the hour (good news for me sebab aku mmg perlukan org utk kemas rumah) so wat arrangement ngan dia bila n di mana nak jemput so nanti kita cite pasal minah tu wat keje huhuhuhuhu...
anyway itu jeklah cite semalam... oooo nak gi wat list for groceries... iye iye je wat list but kang yg belinya lain sume hahahahahahahaha anyway... have a nice day u alls....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP