CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 August, 2009

AWARD FROM ZURA yeeeehaaaaa....


nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini
1. dia sangat cool
2. dia pemurah dan tak kede .. ihiks
3. dia suka berangan macam saya...jap pejam mata berangan jap hahahahhahah
4. dia kan SHOMEY OOOHHHHH nampak cam bebudak tak cukup umur
5. dia rajin masak dan makan...zura semoga jgn jadi cam kak ina (anak badak yg kiut) huhuhu

setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
1. saya suka makan
2. saya suka baca buku
3. saya suka ym ngan zura jugak
4. saya suka golek golek atas katil then TIDO ahahahahhahaha
5. saya suka travelling aka jjcm
6. saya suka shopping simpan duit (kat shopping complex i meant)
7. saya suka dengar lagu PUSSY CAT DOLLS (sebab teringin nak seksi cam depa ihiks)
8. saya SECRETLY IN LOVE WITH BRAD PITTalways love FADZ LAA no matter what ihiks
9. suka lepak depan tv dan tengok tv without bored one whole day
10. suka masak...

anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka
MALAS NAK PILIH SAPA MAU SILA AMEK SENDIRI WAKAKAKKAKAKA

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP