CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

06 August, 2009

CITE PASAL SURAYA LAGI....n botox

TAdi balik keje time lunch...tengok fadz merah muka menahan gelak...(nampak suraya tertido atas kusyen panjang tuh...) isk napa laki aku nih? dia kata tadi suraya inform dia mulut dia pecah pehtu dah bengkak dah mcm kena cucuk ngan BOTOX huhuhuhuhuhu...
Fadz tanya dia adik tau ke BOTOX TU APA?
dia kata adik tau laa papa yg depa letak kat mulut nak kasi tebal tu kan kan kan? so papa dia kata hurrrmmmm mana laa dia belajar pasal botox sume tuh? iyelah kan mama dia suka tengok ch 733 ada rancangan makeover laaa plastic surgery laa mende mende yg sewaktu ngan nya maka nya budak tu tau laa mende mende tu sume ihiks....
ingat balik...tv sekarang so advance mende mende jek ada kan? ch metro yg aku amek tu 731~734 sume pasal bbc punya programs aku mmg suka pun tengok cite pasal beauty n what not ni lagi satu kat ch 712 kalau malam malam dia ada rancangan GLOW ada panduan camna nak pakai mekap mcm malam tadi depa wat review pasal product utk plumpkan bibir ...kira cam good pointers laa for me (no sume alasan utk tidak kemas rumah dan menghadap tv secara sakan) ihiks...tetiba sekarang ni aku tengah suka lak membelek blog berkenaan kemas mengemas rumah nih... mmg aku rimas sangat tapi aku mmg sumpah tak tau nak organise rumah aku camna... sebab aku rasa cam aku sorang jek take d effort orang lain tak bother pun (ehem... kamu tau kamu sapa..)...so that's why laaaa kadang aku cakap lembut lembut ngan hubby ... tolong eh sayang? i lap u... (dia mesti buat...good boy... kamu emangnya lelaki machos dan ganteng...ihiks...)...
so azam baru sempena nisfu syaaban ini....
SAYA AKAN LEBIH RAJIN MENGEMAS RUMAH ....insya'allah... amin amin ya rabbil alamin...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP