CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 August, 2009

SEPUPU FADZ KAWIN

Hokay ...sabtu hari tu 1st Aug cousin fadz yg duduk di SELAMA PERAK tu kawin ...ini anak paknjang dia yang belah bapa dia....yg keberapa tak prasan laa plak sebab diaorang ni ramai adik bradik yg aku sgt familiar with is si YASMIN yg tinggal di SP TUH sebab dekat dan selalu jumpa then dia rajin gak datang rumah aku ihiks....pegi agak lambat sebab menunggu kepulangan ENCIK FAIZ balik dari tuition sebab on SATURDAYS dia ada 2 tuition sekali pagi then malam pukul 8 ...panjang sudah cite merapu so jom layansssss gambar semasa kenduri itu.....
suami saya yg dari angle mana tengok pun ensem (bagi saya laaa hahahahahahaha)
saya yg sentiasa perasan cam cun sangat huhuhuhuhuhuhu takpe perasan itu bagus
anak ensem saya yg telah mewarisi ke enseman papa dia...tak taulah boleh jadi playboy ke anak aku nih?????
anak dara saya yg perasan dia cun (ada sikit cam saya laa kot ihikssss...kuat perasan)
ni anak bongsu saya...ya yang bongsu sebab saya dah tutup kilang ...contract dah tamat
the whole way tu hujan...isk isk isk then fadz chose to explore ikut jalan yg tak pernah digunakan mula sibuk ngan dia punya map and what not (yg pening aku sebab kang dia asik tanya jalan tu lead tu mana eh? then aku kena tengok map tu sampai sakit kepala last last aku tido jek ihiks) bengang jek member huhuhuhuhuhu...tapi ikut jalan ni sekejap jek sampai dalam slow slow bawa takut sesat 1 1/2 jam dah sampai dah....
sampai sampai jek kami org yg penghabisan kot so layanan sungguh mesra ihiks makan tambah tambah sebab dah kebulur tahap gaban (tadi kat rumah tak makan apa pun expect nak makan kenduri kan....)
my son yg tak sabar nak makan kot...muka cam tensen jek
my hubby tolong sendukkan nasi and what not....oooo u are so baik hati ...
ooo acar buah dia super sedap
gulai daging ni fadz suka sgt (nasib baik family maknjang dia bekalkan plak time balik tuh )
haaaa licin ko....punya laa sedap
ini anak buah cousin fadz....(see my hubby at the background? lepak berejam gak sebab lama tak jumpa so boraks tak abis abis then teringat faiz ada tuition so balik laa dalam kul 5 tak silap)
oooo kamu super cute ...sangat cerdik ngan goo goo gaga dan gelak cam suka sgt ngan saya ihiks nama fathin apa eh? bapa dia so soft spoken haram tak dengar huhuhuhuhu
tetiba rasa cam nak baby warrrgggghhh ...time ni SURAYA SUPER JELES dia siap jeling and what not as if laaaaa aku nak amek budak ni bawa balik...huhuhuhuhu tak abis jeles dia kalau aku pegang anak org ....
Balik tu kita org singgah kat GIANT SP beli groceries tapi aku tak amek gambar pun sebab hujan lebat giler ....isk isk isk sian kat FADZ sampai basah basah dia drop kita org kat pintu tu...dia kena gi parking...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP