CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 August, 2009

ahad 2.8.2009

Ahad semalam the whole day aku mengemas hehehehehehehe yelah rumah sepah kan...pehtu maklang fadz plak call up kata nak mai apalagi sakan laaa mengemas ... mop laa vacuum laaa (gambar sensored masa wat sume ni sebab isk malas nak cite hehehehehehehe) so since lauk kenduri banyak giler maknjang fadz bagi maka aku just perangat balik sume tu ngan nasi dia then sebab aku ni cam RASHES laaa kalau makan lauk kenduri yg 2nd time maka aku buat la plak mee goreng...seafood sedap laa plak mee goreng aku tuh... sampai abis laki aku makan tak tinggal kat anak isk isk isk sadis sungguh pehtu dia siap basuh plak kuali jgn ada traces of that mee goreng kang anak aku bising ihiks...centu pun boleh kan kan kan? lepas tu rasa cam meroyan la plak tengok laki aku dok hadap ps2 tu (yelah dia kemas kat luar, mop dan vacuum sume) tapi aku asik nampak dia duduk depan tv jek...huhuhuhuhu... so dia ajak aku dating ihiks kami pergi berdua-duaan saja... tengok wayang di SC laa cam biasalah cite THE PROPOSALS...
cite ni kelakar abeh...satu panggung gelak sampai riuh rendah so sila gi tengok cite dia genre ROMANTIC COMEDY so sweet dan funny cite dia....
mee goreng ni aku goreng kan anak anak tak sempat makan sebab papa dia hentam sampai licin waaaaa siap basuh kuali tu flush out any evidence of me ever cooking satu plastik mee isk isk isk kamu sungguh kuat makan kan sayang? oho ni bekas aku letak kopi segera...i'm a big fan of coffee so kat rumah korang tengok ada few jenis of coffee laaa yg aku minum ...can't get enough of it....addicted coffee consumer especially kalau aku jumpa STARBUCKS, DOME OR COFFEE BEAN (sib baik belah sp ni takde dome n CB ni kalau tak mau nya aku lagi tambah besar ihiks.....)
aku masa gi dating semalam pehtu tengah nak pose sume baru prasan oho my battery fon nak kaput napa saya tak gi charging eh? heheheheheheheheh
cuba amek gambar muka siyes jap...eh eh nampak cam marah kat sapa la plak? hehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP