CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

03 August, 2009

Sessi kemas rumah hohohoho

Aku tak tau napa laa laki aku ni sangat suka sepah? (eee ke aku? samalah kot dua orang hahahahahahaha) dari hari tu nak kemas aku punya cermin solek nih... isk tengoklah super chaos ngan hubby tu kalau dah pakai jam ke perfume ke bukan reti nak susun elok elok naik sakit kepala kalau tengok tapi wat derk jek sebab super bz kan ...dah semalam takde keje makanya aku mengerjakan area ni sahaja semalam...
korang nampak tak? ngan hair product, perfume laa mende laa bagai bagai ngan kotak mekap aku laaaa isk isk isk sangat disorganize kami... berdua ni kan? yg laki pun sama yg bini pun sama
huhuhuhuhu super sepah...ni bahagian aku...
kain tu sebab aku tak suka tengok cermin time aku tido so ingat nak gi beli present paper ke apa tampal...cermin ni betul betul ngadap pintu masuk dan katil belah aku tido so aku selalu imagine kot laaa aku terbangun tengah malam sekali nampak sesuatu kat cermin ooooohhhh nooooo... ngeri kan? tulah suka pikir bukan bukan sebab tu laaaa
ni dah kemas belah dalam ni perfume n what not hubby laaa dia punya spec laa kalau tak dia leh letak terabur jek atas meja ni? aku cukup histeria sebab spec dia sume jenis mahal punya kat calar ke terpecah ke(sebab kekadang aku ni clumsy gak)...
ceeehhh ni dah susun tak tau berapa lama boleh tahan nih.... aku letak balik all the spec and perfume dan jam dalam casing dia......hehehehehehe SAYANG kalau u baca sila maintain eh?
ni aku punya side...yeee sungguh rashes saya punya perfume and what not sume letak di luar sebab tak muat nak letak dalam cermin tuh...
kemas kan? ihiks....kekemasan ini hanya di laku kan setahun sekali so no hal laa tunggu next year lak nak kemas (boleh centu?) hahahahahahaha sungguh malas
aaaaa tak laaa sakit mata kan kan kan? nampak elok sikit

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP