CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

08 August, 2009

Wishlist for raya ihiks....

Okay lagi 2 minggu seluruh umat islam akan menyambut bulan ramadan bulan berkat yg mulia ... so ofkos lepas pose (isk harap tahun ni aku kurus laa sikit huhuhuhuhu) raya kan kan kan? so ni nak letak my wishlist for raya dengan harapan yg tinggi my darling hubby akan membaca dan mengambil tindakan yang sepatutnya laaa utk memenuhi wishlist ku ini....
1. baju raya - 5 pasang --- sebab aku byk rumah wooooo nak kena gi raya rashes laa aku pakai asik asik baju tu jek kan lagipun aku raya semenyih first and then baru pegi rumah family fadz di belah northern ni...byk woooo kena round family fadz...penang, bedong, selama, pajak song, bagan dan mcm mcm...(part ni suka sebab dapat makan kuih raya mcm mcm ihiks....)
2. kasut raya- aku dari hari tu tergila gila kasut wedges tu - iyelah kena beli sendiri sebab according to my hubby budget utk kasut aku tahun ni dah overlimit (ahaks.... ni kes dia majuk dia beli kasut aku tak pakai laaa tuh :p) ceh...
3. handbag- boleh ke? rasanya dah overlimit gak nih mungkin tak dapat...tapi kalau dapat best gak kan kan kan sayang kan i lap u...muahs....
4. kereta raya - adakah? ahaks sayang don't lap peluh centu i wat lawaks jek tapi kalau dapat mmg mui best woooooo.... i extra lap u lagi muahssssss....
5. duit raya - ihiks hanya aku dan dia tahu tahun ni berapa agaknya duit raya yg akan dihulurkan padaku huhuhuhuhu...
6. sebenarnya wishlist aku (dah byk tahun) aku teringin satu famili aku pakai satu kaler tapi kata laki aku dia tak kose sebab apa pasal nak tiru org? kita wat cara kita udahlah... hmmmmm tak best laaa aku nak kalau boleh orang tau oooooo tahun ni famili fadz pakai kaler itu or ini or begitu or begini... tapi dia TAKMO... takpe kita pakai sepasang dua org ye sayang? yg lagi 3 org tu lantakkan ke dia laaaa hik hik hik....
ooo itu jek wishlist aku.... mcm tahun yg sudah sudah...kami akan pulang ke kampung sehari sebelum raya sebab aku mmg akan buke pose last day tu ngan famili aku...looking forward to that..then first raya konvoi ramai ramai ngan bradik bradik, sepupu sepipit and makcik pakcik yg paling bestnya most of my dad's famili (ye semenyih is on my dad's side!!! my mom hails from sarawak ihiks....) sume tinggal kat semenyih kecuali....famili arwah paklang(keramat) and paklong(raub pahang) BUT kami selalunya on the second day of raya will go to paklang's famili house then proceed to raub rumah famili paklong...best ooooo tahun ni tak tau lagi camna nak kena tanya my cuz and adik bradik depa nak konvoi ke tak ke rumah paklang and paklong kalau tak aku gi ngan famili aku jek....
selalunya first raya kami akan start di rumah makngah sebab dia tinggal jauh sikit...then turun ke rumah cik simah then rumah makteh, makmok then mak usu last sekali rumah mak aku ihiks... most of my dad punya adik bradik byk yg balu cam MAKLONG, MAKNGAH, ACIK SIMAH, MAK AKU, MAK USU DAN MAKMUK PULA DAH CERAI SO DIA SORANG JEK MAK JANE DALAM FAMILI YG LAIN SUME BALU uhuksss yg still ada laki is my makteh laaa so still available sapa mau itu janda and balu sila angkat tangan muahahahhahahahha kurang hasam punya anak buah eh? ooo aku tingin nak dapat bapa tiri baru tapi mak aku kata dia takmo dah kawin lain (sheeessshhhhh kalau tak boleh aku dapat duit raya ihiks....ngengada jek aku nih).. okaylah cukuplah excitement utk raya setakat ini till later daaaaaaaaaa.....~~~~

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP