CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September, 2009

2nd day of raya

Second raya plak ada 3 tempat tujuan ... first...rumah makmok sebab semalam tak pegi dia pegi beraya sakan dulu huhuhuhuhu...tak amek pun gambar sebab kebulur dan tengah makan nasi lemak yg super sedap...fuhhhhhh kenyang..... second stop rumah mak mertua tini ...lagi meriah hubby dia chef kat hotel so dia wat laksa and nasi himpit kuah lontong yg super sedap gak (melantak lagi aku kaw kaw huhuhuhuhu) but malu nak bagitau but aku makan biskut cornflake dia sampai habis satu balang!!!! punyalah sedap.....3rd stop rumah maklang di ULU KELANG hehehehehehehe after that my mom sibuk nak gi beli handbag baru (actually my sis mimi and nijah dah bawa dia pegi dia kata takde yg berkenan!!!!!) ok kita org singgah di jaya jusco alpha angle ... huh sekali aku tunjuk jek dia terus berkenan!!!! (tu my sis kata aku mmg pandai ayat mak aku hahahahahhahahaha) besok tu megah jek dia bawa handbag baru.....hehehehehehhe
dirumah maklang...si mimi dengar apalah si fadz torak dia huhuhuhuhu
ni maklang and my mom borak pasal dulu dulu laa tu...nostalgia laa katakan
me and hubby at the hotel getting ready to go out for dinner...hapa mana ada kedai makan buka daaaaaa first day of raya kan...so end up kat 24 hours store KK tu beli instant noodle dalam cup huhuhuhuhuhu...
cehhhh aksi perasan lawa huhuhuhuhu
me and mimi
rumah mak mertua tini ... so from left belah atas tu ...mimi, maklang ayoi (adik beradik mak mertua tini), my mom, mak mertua tini and me.....belah bawah from left tini and anak tiri mimi si ana ... so habis satu hari ...balik hotel fenat!!!!!

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP