CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September, 2009

3rd day raub pahang...

3rd day of raya....aku ni mmg tau org len yg duduk dekat pun malas nak gi jalan jejauh but aku n fadz mmg suka ziarah rumah org lagi jauh lagi bagus huhuhuhuhuhu.....so that day...yg konvoi sekali ada 5 keta...aku, mimi, megu (cousin anak cik simah), tini and aren...(cousin anak maklang yg pegi rumah semalam tuh) ....
aku yg sentiasa prasan cun hahahhahahahahahhahaha
so on d way cuaca cerah dan cantik
sampai terowong karak
on d way to felda sungai koyan.... byknya pokok naga
sampai rumah maklong terus di suruh makan dulu.... lauk best giler makan takleh benti
mak dan faslah anak tini
hubby kepenatan dan kepanasan....
dia dok borak ngan cousin aku jamal anak paklong ...still single and available sapa mau? handsome ooo dikalangan adik beradik kami dia dipanggil salman khan hik hik hik
ni rumah kak cik anak paklong di felda tersang...beriya iya ajak kami ke rumah dia so singgah laaa suasana agak kecoh sikit sebab kakcik ni anak dia pun dah 8 org waaaaaa meriah nya
landscape buat sendiri (sayang...org punya kolam ikan sume siap tau!!!!)
mak, mimi and nordin
ayoi, kak cik and sapa baju hijau tu aku tak prasan
me and fadz..aiksss napa nampak muka lebar la plak?
on d way balik....aman damai dan begitu sunyi hik hik hik...
aku yg kepenatan...aku dah cek out from hotel masa ni ... gi lepak rumah mimi boleh borak borak
mimi pun baru sampai dari gemas d day before so dia belanja dinner laa sebab dia malas nak masak hik hik hik ...lepak di kopitiam station di metro point kajang
mimi forever ayu...dah 28 tahun ni babe...anak dia 8 org ko...(anak sendiri 2 + anak tiri 6 kikikiki terperanjat eh....) will elaborate on mimi's love story and nordin later
nordin hubby mimi tahun ni dah 47
my children ngan anak tiri mimi ana n kila....end of 3rd day of raya

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP