CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 September, 2009

6th day perjalanan pulang

Jumaat bertolak dari rumah mimi dan pegi rumah mak to say bye bye... sob sob sob tak puas rasanya kalau ikut hati nak tinggal terus kat semenyih tapi apakan daya...cinta dan hatiku ada di kedah...maka seperti kata madah pujangga.. ku siram selasih...ku siramkan di hujung halaman kui kui kui ek eleh... feeling la plak.... yup jauh aku tinggalkan famili aku kerana fadzli...tapi aku sanggup sebab fadzli is the best!!!! worth it tak pernah menyesal pun kawin ngan fadzli
so on d way kuar dari rumah mak say bye bye SEMENYIH
muka masih lebam after wat facial semalam hik hik hik
ikut jalan lama aku tertido sakan...sedar sedar dah sampai bota kanan ke kiri tak prasan fadz ajak singgah makan dulu
lapar laa tuhhhh....
adik lapar laa maaaaa...huhuhuhuhu
papa pun lapar juga isk...
sarah lagi laaa lapar
aku toksah cite laaa bergulung perut huhuhuhuhuhu
kita makan nasi ayam!!!! sedap nasi ayam dia licin .....slurpppp.... dah abis makan baru sarah perasan kenapa nasi ayam dia cam tak complete jek rupanya dia tak makan dengan sup ceh....
boring ikut jalan lama so minta fadz masuk balik ikut tol di changkat jering...benti mandi, solat dan bagai bagai lagi
teruskan perjalanan dan sampai di sg petani lalu terus ke tesco kerana baru teringat oooo lauk takde nak masak apa jap lagi hik hik hik
akhirnya sampai jua di rumah ku lega..............

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP