CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 September, 2009

BB CREAM SOLD OUT!!!

Ok pada yg berminat boleh contact untuk hoder lain eh sebab yg ada tu dah abis!!!!! so nak bagitau brand mistine yg aku guna ni sgt elok.... hari tu aku dok bodek my sis nijah suruh beli sebab aku tengok muka dia dah tumbuh jerawat batu but dia kata isk dia dok pakai another product tak abis lagi nanti dia akan try juga sebab....my sis mimi yg guna dia kata baru sekali guna jek....bebudak yg sebaya anak dia sume panggil dia akak, org yg tua panggil dia adik dan yg paling tak tahan bila anak dia yg kecik tu pun panggil dia KAKAK!!!!!! hahahahahahha MOGAH LAA NYAWO KAU YOOOOO MI? kui kui kui ...ni yg nijah geram ni by the time dia nak plak mende tu dah abis.....PADAN MUKA KAN? it's oklah sebab in another week my darling hubby akan gi sourcing product material for his id so boleh kirim laa dia belikan sekali.... product ni made in korea tau!!!! ada org tanya mana asal usul dia BB Cream nih? ok meh cite sikit eh....
dia sebenarnya asal dari GERMAN!!!!! actually dia di gunakan bagi cosmetic surgery patients yg masih ada scar yg left over after the surgery (burnt victims or whatever laaa kan...) dia ni punya condiments tu cam foundation tapi dia nya function tu act as merawat dan mencantikkan kulit muka so long term wearing will result in very very gebus punya kulit muka laa seperti yg di idam idamkan hik hik hik...
masa aku memula pakai ada kaaa my colleague tu offer kat i tipu datuk untuk dapatkan duit as if laaa saya ni lawa sangat!!!!! kata apa ke gila ko nih? aku ni dah kawin tu satu, some more gemuk cam jessica (excuse me my hubby tengok documentary about jessica the hyppo so from then on dia kata i cam jessica tu laaa) walau hati sakit tapi aku terima!!!! hik... apa datuk tu dah buta ke nak kat aku? kakakakkakakakaka itulah dasyatnya efek bb cream nih... hahahahhahahah gila kan? so from then on mmg saya fanatic giler giler ngan bb cream nih ... mimi pun dia kata make up lain leh tinggal mende tu mmg dia guna... alahai bukan luak pun guna sedikit sgt calit sana calit sini ni kira dah berapa berbulan aku guna tak abis lagi mendenya huhuhuhu mmg guna hari hari pun...
BB CREAM ni further exploited by the korean actress because depa mmg suka sangat product ni that's why laa kita tengok org korea ni mmg cun melecun and gebus gebus kulit muka depa kan kan kan? selain tu aku rasa factor pemakanan mereka juga laa kot sebab depa suka makan raw material ( ini aku observe dari chanel 304 kat astro hahahahahahaha) tapi aku mmg tak lalu aaa mende mende raw ni kan donno why...takleh masuk tekak acik tapi kalau yg bergorent tu sado sado eh sume acik tolan yoooooo....
ooo oooo lupa nak cite...hari tu masa second raya gi rumah mak mertua ayoi kan (my b.i.l) tetiba maklang dia borak punya borak ngan aku dia tanya INA SEKARANG UMUR BERAPA? 27 ke 28? UMAINGAIKSSSSS boto ko akak nih? ado cam den ni dio kato rupo cam 20 han gitu ... nak nanges terharu tapi ngan bangganya bagitau isk akak saya dah 41 tahun dah tahun ni? dia kejut beruk kooooo sib baik tak pengsan hahahahhahahahahahaha.... sumpah tak tipu boleh telefon mimi tanya kui kui kui .... dia kata plak patutlah akak dok heran eh dio ni kawin umo brapo agak eh? anak anak dah godang cam anak gajah memasing omak eh mudo lagi kakakakakkakaka oho sudah sudahlah iklan free itu till later later acik akan sambung part lain plak eh....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP