CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 September, 2009

Finally line internet ok download time!!!!

But before that u allssss macam laa ada org baca ahaks nak cite satu insiden yg memalukan saya berlaku semalam.... masa on d balik after buka pose ngan famili fadz so my hubby suruh i gi groceries shopping kat TESCO SP tu kan dia kata he'll drop me off sebab dia nak gi check something out...after hulur ING the money and pesan just buy food for the next 5 days kan (yelah sabtu aku nak belah dah AYIK TAPUNG YEY....) makanya aku pun jalanlahhhh dengan rasa as if aku laaa pompuan yg paling GORGEOUS dan bagai bagai tetiba satu auntie cina ni tanya ADIK tengok jam u kul brapa sekarang? maka aku pun hangkat tangan aku dan discovered that .....AKU PAKAI JAM TERBALIK!!!!! adakah kerana teruk berpose dan jarang mengunakan fungsi jam itu yg hanya di anggap sebagai accesories tambahan maka aku tak prasan jam itu terbalik? hahahahahahhahaha SAMBIL GELAK ALA ALA MALU aku buka jam dan bagitau auntie itu ooo pukul 8.30 laaa auntie...dia tanya aku balik AWATNYA yg hang kena buka jam bagai nak tengok ...aku kata tak berapa CLEAR laaa cover line heheheheheh dan cepat cepat BLAH!!!!!.... isk isk lepas ni apa pulak yg terbalik akan ku gunakan? huhuhuhuhuhuhuhu...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP