CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 September, 2009

geram + sakit hati

Hai korang for the next few days i won't be able to update or anything due to cable upgrading that is being done by tmnet...dengar kata sampai 14th ni baru ok huh habis satu keje apa pun takleh wat kat ofis tu....nak update blog jauh sekali laaa mengunakan bb yg super ciput lembabnya maka aku pun senyap dan sunyi laaaa ni malas nak upload gambar wat ever sebab aku dah try laaa upload punyalah lembab last last dia cancel hampeh tul....isk isk isk...
oh ya aku lately rezeki murah tau.... hari esok (sabtu) maklang fadz ajak buka rumah dia..ihiks suka suka saya tak yah masak....hari ahad pula ada berbuka pose ala ala reunion ngan famili fadz belah bukit mertajam....hari isnin ni pula hem hem fadz nak aja buka luar (bonus sebab aku super rajin masak hari hari) dan selasa, rabu, khamis dan jumaat aku adalah lagi kat belah bedong ni mungkin aku akan bertolak balik ke semenyih on friday eve atau early sat yahooooo nak buka pose ngan my mom... apalah org tua tu masak eh? selalu for sure ada lauk fav aku isk korang tau tak? aku tak beli lagi baju raya wakkakakakakakka sungguh kasihan kan? tulah aku n fadz mmg everthing last minit tah hapa dah rasanya dah several years kita org raya centu... anyway aku nak ucapkan selamat hari raya pada pengunjung blog aku nih...moga moga korang happy dan selamat during raya ni...jgn minum berlebihan(aik minum air gas laaaa mende alcohol plak) kang minum byk cirits la plak...hehehehhehehehehe tengah terbayang....masak ayam merah rumah makngah dan kek buah yg super fantastic, nasi impit yg kuah kacang dia perggh sedaplah kat rumah acik simah...bergedel ayam/daging kat rumah makteh hummmmm sedap sedap...nasi lemak rumah makmok dan rendang basah ayam usu yg lazat ihiks.... rumah mak aku plak cam biasalah rendang campur daging, hati, limpa dan paru yg mabeles dan akan di tapau balik beberapa hari selepas beraya...huh....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP