CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 September, 2009

HARI NI BESDAY AKU

Ehem...hari ni besday aku yg ke 41.... tetiba aku sedar...aku dah masuk 40 wey.... biar betul aku dah 40 sebab selama ni aku rasa cam aku ni sweet 25 jek...every single year hahahahahaha sian kan mesti korang kata org tua tak sedar diri makanya this year...aku tak harap apa apa pun dari famili aku...cukuplah sekadar ucapan...heppi besday mama from anak anak dan suami aku...cukuplah...ihiks kita tunggu dan lihat what will happen today...adakah mereka wat surprise kat aku? sebab every besday aku mmg celeb tapi kami cuma celeb anak branak saja ...aku pun tak tau sebab takde mention pun apa apa ...even semalam masa suraya kata ucapan besday do not mention anything at all...takde surprise kot? ihiks ...
jadi sempena besday aku ni aku nak muhasabah diri dan mengingati diri sendiri supaya lebih cermat bila berbelanja shopping tu kurangkan lebih murah bersedekah pada org yg susah moga moga tuhan juga akan lebih murahkan rezeki kat aku dan famili.... lebih sabar ngan karenah anak anak yg noty dan semi pemalas sebab sume keje nak kena pesan, lebih kurang jerit ala tarzan supaya suara i tak serak serak basah hahahahhahaha ya allah ya tuhanku ko sabarkan aku lebih... berikan aku petunjukmu ya allah semoga aku lebih tabah menjalani hidup ni hik hik hik...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP