CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 September, 2009

Last day keje cuti seminggu huhuhuhu

hari ni aku last day keje...sebab aku begitu concentrate nak gi keje....AKU LUPA LAA SANGAT NAK BAWA FON AKU hahahahahhaha maka terbungkang laa fon itu di atas katil ku itu..huhuhu sungguh kesian.... nasib laaaa badan...itu lupa ini lupa...keje aku jahit manik tak siap siap lagi huhuhuhu si suraya lak request aku wat leher baju aku cam dia tapi aku takleh wat sebab leher dia pakai manik bulat yg aku lak left over ngan manik panjang so kenot be done ingat kat leher just wat simpul mutiara yg sempoi pehtu taruk laa bunga dalam 5 kuntum ke malas nak elaborate kan lagi elaborate tak balik kpg aku huhuhuhuhu ... so far sume dah settle cuma semalam aku cari kain sampin laki aku haram tak jumpa...mana pigi dah? isk isk isk...
baju kurung yg aku beli siap dah ni mmg tak berapa cantik dia nya cutting... aku nak kena adjust sikit lebih kurang adoi...satu keje lagi extra ...hari ni last day aku masak kat rumah sendiri esok aku akan buka pose ngan mak aku yey!!! tahun ni tak berapa best sebab adik aku yg kamceng ngan aku takde..iaitu si mimi dan nijah...geng utk konvoi pun kurang sorang... takpe dik next year kita konvoi eh? jgn nangis hahahahahhahaha sian ko... tulah nasib kawin ngan org jauh kalau dokek buleh gak laaa konvoi every year cam si nijah tu haaaaaa... hurmmm lama tak jumpa adik bujang aku si pijam...camna laa rupa dia hari tu aku balik dia tak balik pun sebab masa tu dia still keje kat terengganu punya airport as a chef di situ...but my sis kata dah balik keje di restaurant lama di semenyih balik sebab takleh tahan keje di terengganu katanya asst dia sekaligus benti 3 org (sian dia...) oklah tu JAM itu cabaran utk ko dan maknanya mmg tuhan takmo bagi ko duduk jejauh just duduk yo laaa ko kat SOMONYIH TU HAAA kakakakakakka hotel resevartion done... i put tentatively will be in the hotel for abt 4 day from tommorow to tues sebab tues probably nak kena gi raub tak tau lagi we'll see i'll try and hupdate watever kalau senang sebab lappie sentiasa di bawa ke hulu ke hilir huhuhuhuhu hubby kata malas nak bawa aku kata bawa jeklah kang boring ada lappie tak boring sangat huhuhuhuhu...
ok kepada kengkawan yg on d way balik kpg...DRIVE CAREFULLY may you all reach whatever destination your heading SAFELY...am off for now c ya later later hiks...

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP