CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 November, 2009

bilik air progress hehehehehehe

menyentuh tentang pembikinan bilik air yang hampir 2 tahun tak siap nih hihihihi semenjak dua menjak ni rajin gak laaaa hubby gigih menyiapkan bilik air ini sebab aku dah bagi dateline make sure siap before raya aji sebab probably and i wish jadi my mom  and siblings nak datang masa raya aji ni so hopefully laaa siap then takdelah berebut bilik air kan lagipun bilik air aku dalam bilik selalunya org malu nak masuk dalam bilik aku tumpang so akan beratur guna bilik air dibawah itu...

dapat amek secara curik gambar contractor itew huhuhuhu sayang ampunkan aku!!!!

before

after dah 60% siap rupanya lantai bilik air pun nak wat design sighhhhhhh no wonder laa lama sangat belum cite pasal dinding lagi kan?

dinding ni design dalam kepala takde plan whatever that's why laaa it took him so long to came up with this sort of tiling arrangement... hihihihihi... dia nak bilik air yang unik tak serupa orang and i gerenti dalam dunia ni takde bilik air cam bilik air anak dara aku kan kan kan? hehehehehehe

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP