CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 December, 2009

rumah mimi, pakteh, acik simah and pijam

Ahad lepak di rumah mimi one whole day coz fadz ada acara dia on sunday so kami balik ni sort of like 3 in 1 punya agenda nak kena fulfilled aiyohhhhhh aku ingat nak tido ke hapa takleh gak sebab fon dok berdering nonstop huhuhuhuhuhuhu tengahari after masak sume mimi dan hubby dia gi kenduri anaknya si danish opt to tinggal ngan perempuan gemuk itu aka makngah aku laa tuh hampehnya anak buah :pppp

mimi and si danish masa ni dania dah takde dia ikut nenek nya dan tido di rumah nenek

yg baju pink tu tengah preggy is my youngest sis si tini hik

acara sembang diluar rumah

kalut amek gambar ngan nijah si afiq takleh duk dendiam dan nanges cam hapa geram jek tau






rumah pakteh dia baru balik dari mekah so menziarah laaaa huhuhuhuhu lepas tu gi rumah cik simah but tak amek gambar pun sebab jumpa my cousin yg i kamceng giler si ej borak sampai tak sedar dah kul 11 huhuhuhu terus belah si fadz memekak lapar makanya singgah di kedai yg adik aku pijam keje sebagai tukang masak tuh...



kedai makan ni terletak di belakang econsave semenyih dia tepi padang futsal dan belakang dia ada sungai so kalau sesiapa tersesat cari laa my brother si pijam dia masak sedap oooooo aku kalau nak resepi mee kuntaw ke kungfu ke hapa ke sume call tanya dia hik... sekian terimakasih .... tiba di rumah mimi dah kul 1 lebih adoi ai....

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP