CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 December, 2009

Balik bedong time!!!!

Hari isnin nak bertolak balik early morning konon tapi dah bangunnya awal sangat makanya sekian laaa kan anyway tuan rumah en nordin ada keja laaaa plak so not nice laa leaving the house without his acknowledgement kan kan kan so lepak borak somemore ngan mimi (my sis is a very kaya kaya housewife duit allowance dia banyak siol laki dia bagi hik) masak lunch and what not maka bid our farewells to the NORDIN'S family hehehehehehehe maka laki aku kata jom singgah rumah makngah laaa (last kopek dah abis dah sume rumah sedara round kan....) tengok makngah tengah duduk atas katil hari tu peha dia patah dan telah dioperate borak punya borak pukul 2 gak baru bertolak gi amek anak aku kat rumah mak dan bid farewell to almost everyone in semenyih (kalu tak ada yg kecik ati bagai sheeessshhhh) so aku menuju ke rumah bestfriend ku shida di bandar baru bangi ....shida ni acik kayo hahahahahha


mimi dan anak anak nya (anak mimi ada lapan woooooo 2 dari dia nya previous marriage lagi 6 tu anak nordin hik hik hik) opppsss did i tell u all mimi and nordin both lost their other half? hubby mimi meninggal sebab heart attack (muda giler arwah man baru 25 jek time tuh) and arwah wife nordin meninggal sebab cancer? tulah jodoh kan balu jumpa duda rezeki depa alhamdullilah they got along with each others anak very very well .. best tumpang rumah mimi hubby dia jenis tak kisah and very very sporting...cayalah adik ipar den (walau usia mu tua tapi i ruled coz i pangkat lebih tinggi kan hik hik hik)

rumah makngah ni dekat batu satu

depan rumah dia betul betul exit tol hiway apa kemende eh? hari tu ada sapa tanya nak beli kucing agaknya? kalau u terus jek nanti ada kawasan kilang di sebelah kanan tu sampai kilang ujung tu (kilang perabut) ada rumah after that (ni in between ada jalan masuk) depan rumah tu ada rumah warna oren tak silap aku kat situ ada ladang kucing.... sorry tak jumpa adik aku si amil sampai last day aku nak balik nak tanya pasal kucing tu (hari tu dia tolong amekkan hik hik hik..) so kalau nak tanya pasal kucing kucing tu boleh laa ke situ yeee .. tak lalu pun kalau tak boleh tolong amekkan gambar itinerary full siol....minta maaf eh...




gambar anak anak yang berbagai bagai feeling especially si suraya menangis teresak esak takmo balik dia kalau boleh nak tinggal terus kat semenyih huhuhuhuhuhuhu...



rumah shida best ooooo shida ni dah lebih belas tahun aku kawan ngan dia dulu dia keje ngan aku di sony video bangi bahagian finance ...very very baik ati ni dia marah aku sebab tak bagitau aku on d way tetiba jek call kata dah sampai hangin jek member (aku takmo dia susah payah masak laa mende sebab niat aku nak borak jek hik hik) tak puas laa borak ngan shida ni dulu time aku keje sony selalu lepak rumah shida lepas balik kije sebab fadz lambat (dia keje kl so i have to wait for him to come and pick me up) hari hari lepak pun still banyak topic perbincangan yang nak di diskus hik hik hik (nasib baik hubby dia baik hati jenis tak berkira juga tau....)


last stop of D DAY singgah rumah pakteh fadz di shah alam huhuhuhuhu lepak punya lepak and borak punya borak (uuuuuuu makteh fadz masak adalah sangat sedap okeh.... dia masak mi goreng dan cekodok pisang in d duration of yang kita org lepak rumah dia tu...) was a bit dissapointed kita org tak tido rumah dia isk aku nak keje actually the next day tu so tak dapek menolong dohhhhh by hook or crook kena balik juga juga..

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP