CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 December, 2009

Okay so hari tu bertolak balik from fadz pakteh house pun dah kul 10.00 something something...benti 3x to refill and buang (biasalah dah mencekik nak buang plak hahahahahhaha) aku arrived in bedong pun dah kul 2.30 am kemas tu kemas ni simpan apa apa yang patut dekat kul 5 pagi baru aku boleh nak membuta huhuhuhuhuhu sekali ingat nak gi keje my cousin jamal call la plak dia ada di sungai petani rumah kakak dia along yan dia kata dia duduk rumah along sorang sebab tak ikut depa gi shopping la mende kat padang besar so kejut my hubby suruh gi jemput jamal hik hik hik...d whole day jamal lepak dia punya remarks is .... patutla ko gomuk ina ko asik masak mencekik masak mencekik kui kui kui abis tuh....... tapi yg paling memalukan aku ialah time nak lunch tu sarah masak nasi boleh mentah???? dugaan laaa tuh.... padahal masak pakai rice cooker huhuhuhuhu apalah nasib kan?



malam plak si along yang anak branak + abg yunus (adik dia gak + family) singgah kat rumah happy jek sebab havoc baru laa meriah rumah aku kalau tak meriah ngan sore 3 stooges tu jek hik hik hik...aku express jek masak bihun goreng aku tengok si jamal bertambah tambah makan bila aku tanya sedap ke senyap jek agak sentapssss disitu ahaks.... saja jek tau....anyway depa balik dekat kul 11.00 malam gak fuuuhhh penat d whole day melayan tetamu adalah SANGAT SERONOK bagi me and my family becoz jarang org datang bertandang ke rumah sesekali sampai adalah sangat best!!!!

0 doa saya sentiasa cun huuu:

My pride and joy

My pride and joy

nuffnang pls click

CHURP CHURP